سرمربی تیم شهرداری ماهشهر گفت: اردوی تهران کمک زیادی به تیم شهرداری ماهشهر کرد و کادر فنی شناخت بهتری از بازیکنان جوان و جذب شده پیدا کرد .
داود مهابادی در مورد آخرین وضعیت تیم شهرداری ماهشهر گفت:‌ طبق برنامه‌ریزی مدیریت باشگاه در حال حاضر در تهران  و در اردوی دوهفته ای خود هستیم  و تا به امروز  چند بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: طبق نظریه کادر فنی که بازی کردن در مقابل تیم لیگ برتری ذوب آهن می تواند کمک زیادی به ما کند در اولین بازی در اصفهان به مصاف  این تیم رفتیم.که در پایان این بازی به تساوی رسید.در دومین بازی در تهران به مصاف تیم  خوب فولاد خوزستان رفتیم که این بازی هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.که در پایان این دو بازی شناخت بهتری  نسبت به بازیکنان جوان خود پیدا کردیم.

سرمربی تیم شهرداری ماهشهر گفت: در سومین بازی در تهران به مصاف نفت مسجدسلیمان رفتیم که این بازی هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید البته در این بازی تیم ما کیفیت بهتری نسبت به بازی‌های قبلی داشت. در چهارمین دیدار  مقابل تیم نفت آبادان قرار گرفتیم که این بازی سه بر دو به نفع این تیم به پایان رسید و یکی از علتهای باخت  ما در این بازی نبود بازیکنان اصلی بود که به دلیل اینکه روز گذشته در مقابل نفت بازی کرده، خسته و در این بازی به آنها استراحت دادیم.

وی افزود: فردا قرار است با تیم پرسپولیس در زمین شهید کاظمی یک بازی دوستانه برگزار کنیم که این بازی تجربه خوبی برای بازیکنان جوان تیم شهرداری می‌باشد و در آخرین دیدار و در پایان اردوی دو ماهه در تبریز به مصاف تیم تراکتورسازی می‌رویم.

وی در پاسخ به سوالی که آیا توانستید بازیکنان مدنظر خود را جذب تیم کنید،‌گفت:  با توجه به بودجه باشگاه خدا را شکر توانستیم  تا حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد بازیکنانی که مدنظرم هست را جذب کنیم اما یکسری بازیکنان این تیم فرشید پاداشی، کمال نیکخواه، شیخ‌سلیمانی و.. که بازیکنان اصلی تیم بودند به دلیل پیشنهادهای بهتری که  از لیگ برتر داشتند از تیم جدا شدند و برای همگی آنان آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان گفت: اردوی تهران خیلی به تیم  و کادر فنی کمک کرد و این موضوع باعث شد که کادر فنی شناخت بهتری از بازیکنان جذب شده و جوان این تیم داشته باشند و همین جا،جا دارد از مدیریت باشگاه شهرداری ماهشهر و نظارتی شهردار این شهر و رفیع‌زاده مدیر فنی تیم و همچنین بازیکنانی که پیشنهادهای بهتری از لیگ برتر داشتند ولی به خاطر من در تیم شهرداری ماندگار شدند تشکر و قدردانی می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)