مرجع خبری پرسپولیس : ترك پست محمد مايلي‌كهن، قابل پيش‌بيني ترين اتفاق در پرسپوليس بود كه خيلي زودتر از آنچه تصور مي‌شد، رخ داد. مايلي‌كهن اگرچه زودتر از استيلي به پرسپوليس رسيد اما در انتخاب سرمربي نقش نداشت و اين اولين جرقه اختلاف را زد.


بعد از آن گزينه‌هاي او براي همكاري با سرمربي هم يك- يك رد شدند و مايلي‌كهن كه ديگر حتي بر سر تمرين‌ها حاضر نمي‌شد و حضورش در نشست‌هاي كميته فني گهگاه اتفاق مي‌افتاد، از پرسپوليس كنار رفت.

 

جالب اما ابراز نارحتي كاشاني از اين اتفاق است كه گفته:‌ «جايگاه و شرح وظايف مدير فني در فوتبال ايران تعريف نشده است.» بي‌شك گماردن يك پرسپوليسي با سابقه در پست مديريت فني، يكي از بهترين تصميم‌هاي اخير حاج حبيب بوده اما او بايد بعد از انتخاب محمد مايلي‌كهن، خط قرمزهاي او و سرمربي را مشخص مي‌كرد تا اينقدر زود به بن‌بست نخورند. حالا اما كه مايلي‌كهن رفته بحث بر سر جانشين او است و اينكه آيا اصلا باشگاه تصميم دارد پست مديريت فني را نگه دارد و پيشكسوت ديگري را به جاي مايلي‌كهن بنشاند يا نه.

 

آنچه حميد استيلي مي‌خواهد، گزينه دوم است. به همين خاطر در فاصله كمتر از يك روز بعد ازجدايي مايلي كهن، بيژن عزيزي را به عنوان مشاور فني‌اش معرفي كرد تا شايد راه را براي حضور يك مدير فني ديگر ببندد. حال آنكه به نظر مي‌رسد در سوي ديگر، باشگاه در انديشه انتخابي تازه است براي مديريت فني در پرسپوليس. با تنها دو گزينه كه علي پروين و حشمت مهاجراني معرفي شده‌اند،‌انتخاب پروين عجيب است به خاطر موضع‌گيري‌هاي اول فصلش كه البته چند روزي هست جاي خود را به حمايت داده اما به هر صورت، حضورش در جايگاه مديريت فني پرسپوليس بدون تنش نخواهد بود. همان تنشي كه با انتخاب مهاجراني هم به واسطه پرسپوليسي نبودنش تكرار خواهد شد و البته نظر سرمربي، شانس گزينه دوم را بيشتر مي‌كند. حميد استيلي در اين چند سال كه سرمربيگري را تجربه كرده هميشه حشمت مهاجراني را در مقام مشاور و مدير فني كنار خود داشته و در واقع تنها او است كه مي‌تواند روي صندلي مدير فني بنشيند و مخالفتي از سوي سرمربي نبيند البته بايد منتظر ماند و ديد مهاجراني كه بعد از يك همكاري چند روزه در ابتداي فصل، به خاطر بي‌ساماني‌هاي باشگاه از پرسپوليس رفت حاضر است دوباره برگردد و به خاطر كمك به استيلي، انتقادهاي قابل پيش‌بيني پيشكسوتان پرسپوليس را به جان بخرد؟

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)