مرجع خبری پرسپولیس : حشمت مهاجراني گفت: هواداران، نقش غيرقابل انكاري دارند و مي‌توان با حمايت آنها پرسپوليس قدرتمندي ساخت.

 

حشمت مهاجراني اظهار داشت: به دليل برخي مشكلات خانوادگي چند روزي است كه به امارات آمده‌ام و اگر اتفاقي خاصي پيش نيايد امشب به تهران برمي‌گردم.

وي درباره پيشنهاد حميد استيلي براي حضور در پست مديرفني تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از اين پيشنهاد باخبرم و بسيار خوشحالم كه اين اعتماد به من شده تا بتوانم به اين تيم خدمت كنم. من جواب منفي به حميد ندادم و مي‌دانم اين اظهاراتي كه شده از سوي مسئولان باشگاه ابومسلم بوده است.

مهاجراني تاكيد كرد: براي اطلاع مردم، مسئولان باشگاه پرسپوليس و رسانه‌هاي گروهي بايد به صورت دقيق و شفاف اين مورد را بازگو كنم. وقتي كه ناصر حجازي كه روحش شاد باشد از بين ما رفت، آقاي وفايي از مسئولان ابومسلم براي تسليت به همسر ناصر حجازي به منزل او رفت كه من هم در آنجا بودم. او از من دعوت كرد كه با اين تيم همكاري كنم.

مديرفني پيشين تيم‌هاي استيل‌آذين و شاهين خاطرنشان كرد: يك سال است از اين حرف‌ها مي‌زنند و مي‌گويند كه مهاجراني به ابومسلم آمده اما فقط در حد حرف است. در شكل‌گيري باشگاه ابومسلم من، مادر و برادرم نقش بسزايي داشتيم و اين تيم، تيم خانوادگي ما است. زماني كه بني اسد، سردار صلاحي و افراد ديگر در راس اين تيم بودند، به آنها مي‌گفتم كه بدون هيچ چشم داشتي مي‌توانند روي كمك من حساب كنند اما اينكه كاملا در اختيار اين تيم باشم و به توافقي رسيده‌ باشم، مطرح نيست.

مهاجراني در خصوص پيشنهاد حميد استيلي گفت: حميد دوست نزديك من است. من او را دوست دارم و هر كمكي كه از دستم برآيد به حميد خواهم كرد. من مهاجراني هستم و يادم نرفته كه چطور به فوتبال ايران برگشتم كه توسط استيلي بود، پس سعي خواهم كردم با حميد هم از اين فوتبال بروم.

سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران در جواب اين سؤال كه آيا به پيشنهاد باشگاه پرسپوليس جواب مثبت خواهيد داد يا خير تصريح كرد: من با حميد همه حرف‌هايم را زدم و مشكلي ندارم. پس از آنكه به تهران آمدم در جلسه‌اي با كاشاني صحبت خواهم كردم و اگر اتفاقي نيفتد به توافق نهايي خواهيم رسيد. حبيب كاشاني از مديراني است كه كار خود را بلد است و هر وقت در پرسپوليس بوده نتايج خوبي گرفته است. انشاءالله بتوانم همكاري لازم را با او داشته باشم.

وي همچنين در خصوص علي دايي گفت: بد است در اين شرايط درباره دايي حرف نزديم. دايي بازيكن بزرگي بوده و مربي خوبي است. هميشه بايد حرمت او را نگه داشت. دايي تيم را قهرمان تحويل داد، پس كار حميد سخت است چون او مسئوليت بزرگي بر دوش گرفته و هواداران از او انتظار دارند. حميد خودش يك پرسپوليسي است و با جان و دل به اين تيم آمده تا موفق شود.

مهاجراني خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: يكي از بزرگترين فاكتورهاي پرسپوليس در راه رسيدن به موفقيت هواداران هستند. آن 11 نفري كه در زمين حضور دارند يك طرف و حضور هواداران روي سكوها طرف ديگر. اميدوار هستم هواداران، مديريت و همه به حميد استيلي كمك كنند تا اين تيم بتواند به آنچه كه شايستگي‌اش را دارد، برسد. باز هم مي‌گويم در كنار حميد و كاشاني كم نمي‌گذارم. هر وقت پرسپوليس و استقلال قوي بودند و نتيجه گرفتند تيم ملي ما هم موفق بوده است.

وي در پايان گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بازيكنان خوبي در ليست حميد وجود دارند و انشاءالله با رايزني‌هاي انجام شده و تلاش‌هاي بي وقفه كاشاني بتوانيم با جذب اين بازيكنان تيمي مستحكم و بسيار قدرتمند را بسازيم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)