پرسپولیس نیوز : سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: اعتقاد من بر این است با آوردن کی روش، رییس فدراسیون فوتبال 4 سال وقت خریده و الان هم دنبال این است که 4 سال دیگر زمان بخرد.

حشمت مهاجرانی ، درباره بازگشت برانکو ایوانکوویچ به فوتبال ایران و حضور این مربی در پرسپولیس عنوان کرد: تغییر و تحول در همه جای دنیا مرسوم است و نباید برانکو را زیاد از حد بزرگ کنیم. چیزی که برای من عجیب است، نوع برکناری حمید درخشان است. متاسفانه او از مدت ها قبل امنیت شغلی نداشت و مدت ها است بحث رفتنش مطرح شده. این شرایط باعث ایجاد تزلزل در کار مربی می شود. درخشان زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و نباید اینطور با او برخورد می کردند. این مسائل بی ثباتی در مدیریت باشگاه پرسپولیس را می رساند و با ادامه این شرایط نباید انتظار موفقیت داشت.

وی که سابقه کار کردن با حسین هدایتی را دارد، درباره اینکه اسپانسر پرسپولیس شده و گفته قصد دارد این باشگاه را بخرد، تاکید کرد: حسین هدایتی را به خوبی می شناسم. او اگر کاری را بخواهد شروع کند، تا آخر پایش می ایستد. البته هدایتی مشاورین خوبی ندارد و آنها در بعضی مواقع نمی گذارد کارش را درست انجام دهد. هدایتی از 10، 15 سال قبل چشمش دنبال پرسپولیس بود و عاشق این باشگاه است. در حال حاضر هم شک ندارم هدایتی پای قولش می ایستد و کاری که گفته را انجام می دهد. خیال هواداران پرسپولیس از بابت او راحت باشد.

سرمربی اسبق تیم ملی درباره مساله کارلوس کی روش و تیم ملی فوتبال بیان داشت: اعتقاد من بر این است با آوردن کی روش، رییس فدراسیون فوتبال 4 سال وقت خریده و الان هم دنبال این است که 4 سال دیگر زمان بخرد. شما می بینید که مشکلات تشکیلاتی و کمبود زمین های تمرینی در این 4 سال حل نشده و دوطرف اعتراف کردند که با هم مشکل دارند. کی روش اگر واقعا می خواهد بماند، آستین بالا بزند و بدون بهانه گرفتن کارش را ادامه دهد.

مهاجرانی همچنین گفت: شنیدم کی روش برای فدراسیون شرط گذاشته که اسدی دبیرکل فدراسیون نباشد. در حالی که این مساله اصلا ربطی به کی روش ندارد و در حوزه اختیارات او نیست. خود کی روش هم می داند نباید در چنین مسائلی دخالت کند. با این حال اگر دنبال تغییر مربی هستند این کار را انجام دهند و فوتبال ایران تکلیف خودش را بداند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رفتن کی روش باعث ضربه خوردن تیم ملی نمی شود، تاکید کرد: خیر، مگر قطر، عربستان، کره جنوبی و ژاپن مربیان خود را عوض نکردند؟ آیا اتفاقی افتاد؟ تمام مسائلی که گفته می شود فاکتورهایی برای کسب موفقیت است اما عوامل اصلی موفقیت این ها نیست. اینکه می گویند زمان نداریم هم درست نیست. ما تا مسابقات اصلی مقدماتی جام جهانی زمان زیادی داریم و این مسابقاتی که در پیش داریم کار سختی برای فوتبال ایران نیست.

مهاجرانی در پایان درباره اینکه مردم جدایی کی روش را نمی پذیرند، افزود: این مسائل درست نیست. مردم ایران تیم ملی کشورشان را دوست دارند و هر کسی جای کی روش بیاید برایشان فرقی نمی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)