با موفقیت جواب منتقدان را می دهیم
مرجع خبری پرسپولیس : گزینه مدیرفنی باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما نه از استقلال و نه از هیچ تیمی در نقل و انتقالات عقب نیست.

 

حشمت مهاجرانی با اشاره به حضور خود در پرسپولیس اظهار داشت: هنوز به این تیم نرفتم ولی امیدوارم به زودی بتوانم گوشه ای از این کار بزرگ را بگیرم و به این تیم مردمی و بزرگ خدمت کنم.

وی افزود: بعد از حضور در فوتبال ایران، قصد داشتم که مدرسه و آکادمی فوتبال درست کنم ولی محقق نشد با این حال سعی کردم در کنار استیلی باشم و به تیم ها کمک کنم. البته هنوز هم هدفم این است با این حال هنوز فرصت نشده با کاشانی صحبت کنم چون او در فصل نقل و انتقالات درگیر و گرفتار است.

 

 

گزینه مدیرفنی پرسپولیس در خصوص این که عده ای برای حضور او در این تیم واکنش نشان دادند؟ تصریح کرد: همیشه در هرکاری حرف و حدیث است. اگر بخواهم خدمت کنم و شرایطش مهیا شود کاری به نقل قول ها ندارم. به نظرم وقتی موفق شویم در واقع با عملکرد خود جواب منتقدان را دادیم.

 

مهاجرانی گفت: پرسپولیس همیشه مدعی بوده و هست. در لیست استیلی بازیکنان مختلفی قرار دارند که براساس نیاز جذب می شوند. خودم دیدم که کاشانی هم تجربه زیادی دارد و سر جذب بازیکن با کمیته فنی و استیلی بحث و گفت و گو می کند. نقاط مشترک زیادی بین استیلی و کاشانی است.

 

وی خاطرنشان کرد: یقین بدانید کمیته فنی پرسپولیس تشریفاتی نیست. شکل کار کمیته فنی باشگاه طوری است که کم کم داریم مثل باشگاه های بزرگ دنیا می شویم. به نظرم با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته دلیلی برای عدم موفقیت نمی بینم.

 

مهاجرانی در خصوص پیوستن مهدوی کیا با داماش افزود: امیدوارم مهدی موفق باشد. او یکی از بازیکنان خوش اخلاق و بادوام فوتبال ماست. استیلی و مهدوی کیا همکاری خوبی با هم داشتند. استیلی طبق نیاز بازیکن می گیرد. به نظرم مهدی می تواند برای هرتیمی مفید باشد و بهتر است این سوال را از استیلی بپرسید.

 

وی با اشاره به یارگیری تیم پرسپولیس گفت: تا الان کریمی و نصرتی را گرفتیم که بهترین هستند. اگر یک گلر لیگ برتری بگیریم 50 درصد بازیکنانی که می خواستیم را گرفتیم. اولادی و انصاریفرد هم اگر بیایند نشان می دهد که در نقل و انتقالات موفق بودیم. نه تنها پرسپولیس از استقلال و دیگر تیم ها عقب نیست بلکه جلو هم هست. یک فوروارد ملی پوش خارجی هم مد نظر ماست که می خواهیم جذب کنیم.

 

مهاجرانی در خصوص حضور هنکه تاکید کرد: تا چند روز دیگر هنکه به تهران می آید تا از نزدیک با باشگاه صحبت کند. او برای مذاکره می آید تا به توافق برسد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)