سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد،‌ گفت: در بهترین شرایط ممکن به پرسپولیس خوردیم. نتایج اخیر ما نشان دهنده همین مسئله است.

رضا مهاجری در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: فردا روز سختی برای هر دو تیم خواهد بود. هواشناسی شرایط خوبی برای هوا پیش بینی نکرده است.

وی افزود: در بهترین شرایط ممکن به پرسپولیس خوردیم. نتایج اخیر ما نشان دهنده همین مسئله است. گرفتن هشت امتیاز در چهار بازی مقابل تیم‌های مدعی کار کمی نبود. فردا مقابل یکی از قطب‌های فوتبال ایران یا بهتر بگویم فوتبال آسیا قرار می‌گیریم. فردا این توان را دارند که حق خودشان را یکبار دیگر از فوتبال بگیرند. پرسپولیس از لحاظ اخلاقی و فنی کادر شایسته‌ای دارد. شرایط حریف را برای بازیکنان تشریح کردیم و اگر دچار اشتباه نشویم بردن پرسپولیس هرچند سخت است اما دور از دسترس نیست. امیدوارم فردا ضمن ارائه یک بازی خوب حریف را شکست دهیم. پرسپولیس فردا در مشهد هوادار دارد اما انتظار داریم مردم مشهدی تیم شهر خود را تشویق کنند یکی از دلایل اینکه پرسپولیس و استقلال قطب هستند داشتن پایگاه در شهرهای دیگر است. در تبریز، آبادان و … این مسئله حل شده است. جا دارد از همیت هواداران پدیده، سیاه‌جامگان و … یک روز خوب را رقم بزنیم.

مهاجری اظهار داشت: سال قبل در هفته‌های پایانی نتایج ما در قهرمانی تاثیر گذار بود. امسال هم همین وضعیت است. این از شانس ما است که هر سال در این مورد دخیل هستیم ولی ما به خودمان فکر می‌کنیم. سه هفته بازی به صورت پشت سر هم با تیم‌های مدعی داریم. بدون اینکه باری روی دشمان اضافه شود باید فوتبال خودمان را بازی کنیم.

سرمربی پدیده در ادامه تصریح کرد:‌ این نشان می‌دهد که برانکو راهش را پیدا کرده است. پرسپولیس خیلی کم گل می‌خورد. تیمی می‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد که خیلی کم گل بخورد. برای رسیدن به دروزاه پرسپولیس راهمان را پیدا کردیم. فردا کار را هجومی دنبال می‌کنیم. بردن پرسپولیس کار راحتی نیست اگر صحبت از برد کنیم شاید کمی خودخواهی باشد اما بازیکنان ما توانایی لازم را دارند. وقتی مقابل تراکتورسازی در آن جو به بازی برگشتیم در خانه می‌توانیم پرسپولیس را ببریم. وقتی در خانه حریف گل می‌خوریم مستعد خوردن گل‌های بعدی هستیم اما با تمرکز بیشتر این مشکل را در تبریز حل کردیم.

وی در مورد محرومان تیمش، عنوان کرد: حسین مرادمند را به دلیل سه اخطاره شدن نداریم. یک جوان شایسته به نام عبدالله حسینی داریم که می‌تواند جای مرادمند را پر کند فردا میدان خوبی دارد تا خودش را در فوتبال معرفی کند.

مهاجری در پایان، گفت: چیزی که فردا می‌تواند به ما کمک کند نگرش تیمی است. میل و خواستن برد در تیم وجود دارد. این شانس ما است که قرعه تیم به شکلی خورده که در سه هفته باید با تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال بازی کنیم. یک بازی گذشت و حالا بازی فردا پیش رویمان قرار گرفته است. بازی با تیم‌های سرخابی انگیزه خاصی در بازیکنان ایجاد می‌کند که شاید این مسئله به ما کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)