تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی این روزها خود را برای شروع لیگ بیست و سوم آماده می‌کند که مشکلات در نقل و انتقالات هنوز ادامه دارد.

در شرایطی که تنها ۳ روز به آغاز مسابقات باقی مانده، تیم فوتبال پرسپولیس تنها یک مهاجم در مقابل سه مهاجمی که از دست داده، جذب کرده است.

با این حال انتخاب مهاجم خارجی به یکی از دغدغه‌های این روزه‌های یحیی گل‌محمدی تبدیل شده است. یکی از بازیکنانی که نامش بیشتر از سایر نفرات برای حضور در پرسپولیس مطرح شده، استفان یووتیچ مونته‌نگرویی است. بازیکنی با سابقه درخشان که حالا در سن ۳۳ سالگی دنبال یک چالش جدید است. این بازیکن که سابقه بازی در تیم های پارتیزان بلگراد، فیورنتینا، منچسترسیتی، اینترمیلان، سه‌ویا و موناکو را در کارنامه دارد، فصل قبل در ترکیب هرتابرلین حضور داشت.

خبرگزاری ایرنا که وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است در این باره می‌گوید: «این بازیکن این روزها مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته اما هنوز یحیی گل‌محمدی تصمیمش را در مورد این بازیکن نگرفته است. گل‌محمدی در حال حاضر حدود ۱۰ بازیکن را بررسی کرده و به باشگاه اعلام کرده که شرایط جذب آنها را ارزیابی کنند.»

در طرف مقابل اما خبرگزاری برنا وابسته به وزارت ورزش و جوانان می گوید: «در حالی که برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند استفان یووتیچ مهاجم سابق منچسترسیتی، موناکو و…. مهاجم مدنظر پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی برای حضور در جمع سرخ‌پوشان است، شنیده‌ها از این حکایت دارد این بازیکن قرار نیست پیراهن قرمز پرسپولیس را برتن کند. اخبار موثقی دریافت کرده‌ایم مبنی بر این که مهاجم موردنظر پرسپولیس گزینه‌ای است که تا به امروز نامش از رسانه‌ها اعلام شده است و در حال حاضر باشگاه در حال انجام اقدامات نهایی برای پیوستن او به جمع سرخ‌هاست تا پس از نهایی شدن اقدامات اولیه نام او به صورت رسمی اعلام شود.»

در شرایطی که دو وزارت خانه زیر نظر یک دولت دو خبر متفاوت و متضاد درباره یک مسئله مخابره می‌کنند هوادار فوتبال در آستانه شروع لیگ برتر بیش از پیش بلاتکلیف و سردرگم می‌شود. البته خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه قرار است به زودی تمام خبرگزاری‌های دولتی ادغام شوند و این آشفتگی خبری کاهش پیدا کند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)