مهاجم تیم فوتبال سپاهان كه مدت‌ها به فكر جدايي از این تیم بود در آستانه تسويه حساب با باشگاه اصفهاني قرار گرفت و از مردم اصفهان هم خداحافظي كرد.

به گزارش جام، محمد غلامي كه در فصل اخير از سوي زلاتكو كرانچار چندان به بازي گرفته نشد بارها بابت اين نيمكت نشيني‌ها دلخوري‌اش را اعلام كرده بود.

 

غلامي مقاطعي در دو فصل گذشته از تمايلش براي جدايي از سپاهان صحبت مي‌كرد و گويا در حال نزديك شدن به اين خواسته است. وی در صفحه شخصي خود در شبكه‌هاي اجتماعي با نوشتن متني از مردم اصفهان خداحافظي كرده است.

 

 مهاجم سپاهان در گفتگویی نیز خبر جدايي‌اش را اعلام كرده است. غلامي گفت: «فصل خوبي نداشتم اما دوران خوبي در اصفهان را سپري كردم. در اين دو سال مردم اصفهان به من لطف داشتند و بهترين‌ها را براي آنها آرزو مي‌كنم.»

 

او از تسويه حساب با سپاهان خبر داد و گفت: «همین روزها با باشگاه تسويه حساب مي‌كنم و بايد به پيشنهادات ديگرم فكر كنم. از داخل و خارج چند پيشنهاد دارم و مي‌خواهم بهترين تصميم را بگيرم.»

 

مهاجم سپاهان در مورد پيشنهادش از ملوان نيز گفت: «مسئولان ملوان به من لطف دارند اما براي رفتن به اين تيم بايد شرايط را بسنجم و تصميم گيري كنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)