مرجع خبری پرسپولیس : جواد کاظمیان حرف هایش را با تبریک به پرسپولیسی ها به دلیل پیروزی مقابل سپاهان شروع می کند و می گوید:«بازی پایاپای و خوبی بود.من به همه پرسپولیسی ها تبریک می گویم.»


پرسپولیسی سابق وقتی وارد ورزشگاه آزادی شد هواداران حسابی تشویقش کردند.هنوز هم بازی های خوب او و استارت های وحشتناکش از یاد طرفداران پرسپولیس نرفته است.با این حال قسمت نبود تا او دوباره به تیم سابقش برگردد.کاظمیان می گوید:«هواداران همیشه به من لطف داشته اند.خوشحالم که آنها فراموشم نکرده اند.»


او در واکنش به این سوال که ممکن است طرفداران سپاهان از این اتفاق ناراحت شده باشند می گوید:«فکر نکنم.آنها درک می کنند که پرسپولیسی ها من را دوست دارند.من پیراهنم را با مازیار زارع عوض کردم و داشتم به سمت رختکن می رفتم که هواداران باز هم من را خجالت دادند.همیشه آنها را دوست دارم و به همه آنها احترام می گذارم.»


کاظمیان ادامه حرف هایش را به خودش و اتفاقاتی که در ابتدای فصل افتاد ربط می دهد.آنجا که می گوید:«در ابتدای فصل یک سری اتفاقاتی افتاد که باعث شد من 10 بازی را از دست بدهم.جدا از مصدومیت و این حرف ها فکر می کنم در مسائل حاشیه ای به وجود آمده خود من 70 درصد مقصر بودم.بالاخره من 5 سال دبی بودم و وقتی برگشتم فشار حاشیه زیاد بود. سپاهان مهاجم خوب زیاد داشت و من 10 بازی را ساده از دست دادم.بقیه بازی ها هم یا فیکس بودیم یا ذخیره. خیلی موقعیت بازی نداشتم. شاید هم قلعه نویی انتظاراتش بیشتر بود. ولی در مسائل فنی سعی کردم رضایت او را به دست بیاورم.»


کاظمیان در ادامه با حرف هایی که می زند سعی می کند روی تمام اختلافاتی را که شایعه شده بود با قلعه نویی دارد بپوشاند.او می گوید:«زمانی که قلعه نویی در تیم ملی بود بیشتر از بقیه مربیان به من بها داد.باید واقعیت ها را گفت.همیشه در تیم ملی حقم را می خوردند ولی قلعه نویی من را در تیم ملی فیکس کرد.او خیلی به من لطف داشت.فکر می کنم عملکردم هم خیلی هم بد نبود. من در 4 بازی که انجام دادم بعد از مهاجم ها سومین گلزن در آسیا شدم.به هر حال حالا آن سالها گذشته است.»


هافبک سرعتی سپاهان در پایان حرف از بازگشت می زند. بازگشت به تیم سابقش که می گوید برایش در اولویت قرار دارد،البته به شریط که شرایط فراهم شود و پرسپولیسی ها او را بخواهند.کاظمیان می گوید:«فکر نمی کنم برای فصل جدید در سپاهان بمانم. سال خوبی داشتم و عملکردم نسبی بود اما از خودم راضی نیستم و بعید می دانم در اصفهان فوتبالم را ادامه بدهم. 5 سال دور از خانواده ام بودم و باید برگردم تهران و کنار خانواده ام باشم.


پرسپولیس گزینه اولم است اما باید ببینم من را می خواهند یا نه. البته هنوز کسی بامن حرفی نزده است.من یک سری پیشنهادات هم از امارات دارم ولی فعلا اتفاقی نیفتاده است.می خوام بگویم که هواداران سپاهان از من خیلی انتظار داشتند و به آنها حق می دهم اما حیف که شرایط در اختیارم نبود تا برای آنها جبران کنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)