مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش است تا به تیم سابق خود بازگردد.

مهدی عبدی مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس در تابستان سال گذشته با قراردادی قرضی راهی تراکتور تبریز شد تا در لیگ بیست و سوم لباس این تیم را برتن کند.

او که پس از اتمام قراردادش با تراکتور به پرسپولیس بازگشته بود، در نهایت بعد از حضور در تمرینات پیش فصل مورد تایید خوان کارلوس گاریدو قرار نگرفت تا این بازیکن در لیست مازاد سرخ‌پوشان قرار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس به این مهاجم اعلام کرده تا مقصد نهایی خود را اعلام کند تا در نهایت سرخ‌پوشان با اعلام مبلغ رضایت‌نامه و در نهایت پرداخت آن از سوی باشگاه مورد نظر مقدمات جدایی این مهاجم را فراهم کنند. در این میان اگرچه باشگاه گل‌گهر سیرجان خواستار جذب مهاجم پرسپولیس است اما عبدی دوست دارد به تیم دیگری برود.

این مهاجم در تلاش است تا رضایت‌نامه خود را از سرخ‌پوشان دریافت کند و همانند فصل گذشته برای تراکتور تبریز بازی کند. با توجه به مناقشات موجود بین باشگاه پرسپولیس و تراکتور در نقل و انتقالات این فصل به ویژه حضور علیرضا بیرانوند در جمع پرشورها به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان اجازه این انتقال را نخواهند داد و باید منتظر ماند و دید آیا عبدی می‌تواند پرسپولیس را به این انتقال راضی کند یا خیر؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)