مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپولیس در دربی کیست؟ این سوالی است که شاید خود حمید استیلی هم هنوز پاسخی برای آن ندارد.

 

استیلی در تمرینات اخیر از علی کریمی، مهرداد اولادی و محمد نوری به تناوب به عنوان مهاجم هدف استفاده کرده بود اما مشخص نیست کدام یک از این نفرات در دربی 73 بار گلزنی تیم را به دوش خواهد کشید.

 

آنچه قطعی به نظر می رسد اینکه پرسپولیس با 2 هافبک دفاعی مقابل استقلال به میدان می رود و حسین بادامکی و مازیار زارع نفرات مورد نظر استیلی هستند. در این صورت هافبک طراح پرسپولیس از میان علی کریمی و محمد نوری انتخاب خواهد شد.

 

 

البته این احتمال وجود دارد که هر 2 بازیکن مثل دربی 71 به تناوب در خط آتش پرسپولیس قرار بگیرند. اگر این اتفاق در ذهن حمید استیلی یک ایده جدی باشد در این صورت مهرداد اولادی جایی در ترکیب ثابت پرسپولیس نخواهد داشت ضمن اینکه حضور غلامرضا رضایی مقابل استقلال به دلیل مصدومیت در ابهام قرار دارد.

 

اگر رضایی به این بازی نرسد علی کریمی به عنوان بال راست بازی خواهد کرد و مهرداد اولادی قطعا تک مهاجم پرسپولیس در بازی فردا خواهد بود. با توجه به عملکرد ضعیف رضایی مقابل تراکتورسازی و آمادگی اولادی در تمرینات اخیر این ترکیب محتمل تر به نظر می رسد.

 

با توجه به غیبت کاظمیان در بازی فردا هم گفته می شود استیلی از پزشک تیم خواسته تحت هر شرایطی ابراهیم شکوری را به بازی فردا برسانند تا از امیرحسین فشنگچی به عنوان گوش چپ سرخ ها استفاده شود. هرچند کادر پزشکی پرسپولیس پیش از این اعلام کرده بود شکوری به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش در بازی فردا نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)