پرسپولیس نیوز : مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان اسبق پرسپولیس این روزها در آلمان به سر می‌برد. دیروز فرصتی شد تا با او در مورد مسائل مختلف صحبت کنیم.

اين روزها زياد خبري از شما نيست، چه مي‌كني؟
در آلمان سرم خيلي شلوغ است. مشغول مربيگري و حضور در كلاس هستم و وقت سر خاراندن ندارم.

در رابطه با دو ديدار حساس پرسپوليس مقابل سپاهان و ذوب‌آهن چه صحبتي داريد؟
اگر پرسپوليس بتواند سپاهان و ذوب‌آهن را شكست دهد، گام بلندي در راه رسيدن به عنوان قهرماني برخواهد داشت چون دو تيم اصفهاني بالاي جدول هستند و بازي با آنها براي پرسپوليس 6 امتيازي محسوب مي‌شود.

5 امتياز اختلاف با استقلال در صدر جدول جبران‌شدني است؟
من فكر مي‌كنم پرسپوليس بايد بازي به بازي جلو برود. مطمئناً با ادامه روند موفق نيم‌فصل اول، پرسپوليس قادر خواهد بود به صدر برسد.

و قهرماني با برانكو!
من از ابتداي حضور برانكو به او خوشبين بودم و خوشحالم پرسپوليس با برانكو بهترين فوتبال را ارائه مي‌دهد. او قدرت قهرمان كردن پرسپوليس را با تيم خوبي كه در اختيار گرفته، دارد.

راستي در مورد رضا احدي شنيده‌ايد؟
من جسته و گريخته از اين موضوع اطلاع پيدا كردم و خيلي ناراحت شدم. احدي يكي از بهترين بازيكنان استقلال بود. البته من نمي‌دانم دقيقاً مشكل و بيماري آقاي احدي چيست اما اميدوارم ايشان با دعاي خير ميليون‌ها هوادار قرمز و آبي و بقيه فوتبالدوستان هر چه زودتر خوب شود.

ماجراي جوسازي عربستاني‌ها در مورد ميزباني كشورمان را هم شنيده‌اي؟
بله، آنها سال‌هاست از اين كارها مي‌كنند و هرگز هم به جايي نمي‌رسند. فوتبال از سياست جداست و اگر تيم‌هاي عربي بيشتر از اين بخواهند به شيطنت خودشان ادامه دهند با جريمه و بازخواست از سوي فيفا و AFC مواجه خواهند شد.

سؤال آخر ما به بحث اين روزهاي جذب دروازه‌بان در پرسپوليس بازمي‌گردد، نظر شما چيست؟ حقيقي، بيرانوند يا دروازه‌بان خارجي؟!
جذب دروازه‌بان فقط در حيطه كار برانكو است و هر دروازه‌باني كه برانكو صلاح دانست، مطمئناً بهترين گزينه براي پرسپوليس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)