مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان استيل آذين خود را مديون پرسپوليس و هواداران پرشمار اين تيم دانست.

مهدي مهدوي كيا اظهار داشت: بازي بسيار سختي را مقابل شاهين در بوشهر انجام داديم. بوشهر، شهري است كه مردم علاقه و تعصب زيادي به فوتبال و تيم شهرشان دارند و خوشبختانه بعد از 2 شكست سنگين نتيجه بهتري گرفتيم تا كم كم از اين شرايط سخت و بحراني خارج شويم.

وي ادامه داد: در بازي با شاهين در ابتداي دو نيمه كمي تمركزمان را از دست داديم و ميانه زمين را به حريف واگذار كرديم اما با گذشت زمان و آشنايي با شرايط بوشهر كم كم بازي را در اختيار گرفتيم و خدا را شكر كه با تيز هوشي محمد غلامي گل با ارزشي را در دقايق پاياني بازي به ثمر رسانديم تا دست خالي از بوشهر برنگرديم اما اين كافي نيست و معتقدم بايد باز هم بهتر و هماهنگ تر شويم.

مهدوي كيا درباره مصدوميت دوباره‌اش گفت: مصدوميتم چندان جدي نيست و با توجه به شرايط حساس استيل آذين در بازي‌هاي پيش رو، اميدوارم با رفع مصدوميت در بازي مقابل پرسپوليس به ميدان بروم. من هميشه گفته‌ام يك پرسپوليسي هستم و به اين تيم علاقه خاصي دارم. حضورم در پرسپوليس باعث پيشرفتم شده و من به اين تيم و هوادارانش مديونم اما الان بازيكن استيل آذين هستم و به عنوان يك بازيكن حرفه‌اي بايد علايق را كنار بگذارم و براي موفقيت تيمم با تمام قوا تلاش كنم.

وي افزود: شرايط اين بازي با بازي‌هاي ديگر هيچ فرقي ندارد و اين بازي هم 3 امتياز دارد اما ما به اين 3 امتياز نياز مبرم داريم و بايد براي پيروزي در اين ديدار همه تلاشمان را بكنيم. البته در حال حاضر پرسپوليس وضعيت خوبي دارد و بايد خودمان را براي يك بازي سخت و پرتماشاگر آماده كنيم.
ديدار پرسپوليس و استيل آذين شنبه آينده برگزار مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)