مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان استيل آذين گفت: همواره گفته‌ام مي‌خواهم فوتبالم را با پرسپوليس تمام و دينم را به هواداران اين تيم ادا كنم.

 

مهدي مهدوي‌كيا پس از تساوي دو بر دو برابر راه آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نيمه اول خيلي ناهماهنگ بوديم و دو گل بد خورديم اما نيمه دوم موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتيم كه متاسفانه از دست داده و دو امتياز را راحت از دست داديم.

وي در مورد داوري مسابقه گفت: داوري مشكلي نداشت. اخراج بازيكنان راه آهن درست بود و آنها بي احتياطي كردند و اخراج شدند.

مهدوي كيا در مورد امكان بقاي استيل آذين در ليگ برتر گفت: با توجه به نتايج تيم‌هاي ديگر هنوز ليگ براي ما تمام نشده است و شانس داريم. امروز هم بايد سه امتياز را مي‌گرفتيم. خوب بازي كرديم و زحمت كشيديم و جنگيديم.

كاپيتان استيل آذين در پاسخ به سوال خبرنگاری مبني بر اينكه فصل آينده به پرسپوليس خواهد رفت يا نه گفت: از كودكي عاشق اين تيم بوده‌ام و خاطرات خوبي در پرسپوليس دارم اما هنوز سه هفته تا پايان ليگ باقي مانده و همواره گفته‌ام مي‌خواهم فوتبالم را با پرسپوليس تمام و دينم را به هواداران اين تيم ادا كنم.

وي در مورد اينكه اگر به اول فصل برمي‌گشتي بازهم استيل آذين را انتخاب مي‌كردي، گفت: انتخاب بدي نبود و با كمال ميل اين تيم را انتخاب كردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)