مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال استيل آذين گفت: هنوز باورم نمي‌شود كه بايد براي فرار از سقوط بجنگيم.

مهدي مهدوي كيا اظهار داشت: پس از شكست تلخي كه برابر شاهين بوشهر تجربه كرديم وضعيت تيم ما از لحاظ روحي و رواني خوب نبود و واقعا از اين شرايط راضي نيستيم اما بعد از حرف‌هاي هدايتي در تمرينات كمي روحيه‌مان بهتر شده و مي‌خواهيم هر طور شده در اين 5 بازي تيم را در ليگ برتر حفظ كنيم.

وي افزود: 5 بازي حساس و سرنوشت ساز در پيش داريم و بايد خودمان سرنوشت مان را رقم بزنيم. باور كنيد بعد از اين همه سال كه در فوتبال هستم چنين تجربه‌اي نداشتم و هنوز باورم نمي‌شود كه بايد براي فرار از سقوط بجنگيم.

مهدوي كيا درباره بازي با پرسپوليس گفت: بازي سختي در پيش داريم. همه مي‌دانند كه من پرسپوليس را دوست دارم اما در اين بازي فقط به پيروزي استيل آذين فكر مي‌كنم چون با اين تيم قرارداد دارم. خدا وكيلي تا به امروز از نظر امكانات و حرفه‌اي بودن مالك باشگاه در استيل آذين مثل زمان حضورم در آلمان احساس آرامش مي‌كنم چون هدايتي با وجود تمام مشكلات چيزي براي ما و موفقيت باشگاه كم نگذاشته است.

وي در پاسخ به اين سؤال كه دلايل ناكامي استيل آذين چيست، گفت: دلايل مختلفي دارد كه الآن وقتش نيست درباره آن حرف بزنيم اما اگر استيل آذين سقوط كند همه ضرر خواهند كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)