مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان سابق تیم ملی ایران با بيان اين که قطعا از تيم ملي کنار رفته است، گفت: ايران يکي از تيم‌هاي صعودکننده از گروه خود به جام جهاني 2014 برزيل خواهد بود.

مهدي مهدوي کيا که براي شرکت در مراسم قرعه‌کشي رقابت‌هاي مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل به کوالالامپور سفر کرده بود پس از مراسم قرعه کشي در مقر AFC گفت: من از تيم ملي کنار رفته‌ام و براي آن آرزوي موفقيت مي‌کنم.

وي تصريح کرد: اميدوارم با اين قرعه‌اي که افتاد تيم ما بتواند مستقيما به جام جهاني صعود کند.

مهدوي كيا افزود: ايران در گروه بدي قرار نگرفته و اگر تيم عراق جاي ازبکستان بود شايد وضعيت خيلي بهتري پيش مي‌آمد. من فکر مي‌کنم که کره جنوبي و ايران در اين گروه براي صعود مستقيم به جام جهاني بازي مي‌کنند.

وي عنوان کرد: البته ازبکستان هم تيم خوبي است و در مرحله مقدماتي نتايج خوبي گرفته است اما من فکر مي‌کنم ما قطعا با اين قرعه کشي به عنوان يکي از تيم‌ها بايد مستقيما به جام جهاني برويم.

كاپيتان اسبق تيم ملي در ادامه گفت: ما همچون دوره‌هاي قبل با کره جنوبي هم‌گروه شديم و دو تيم ايران و کره قدرت‌هاي اول اين گروه هستند و در عين حال نبايد از ازبکستان غافل شد. قطر و لبنان هم در گروه ما هستند اما من فکر نمي‌کنم که در حد تيم ما باشند.

وي در خصوص آمادگي تيم ملي فوتبال ايران گفت: تيم ما خوشبختانه شرايط خوبي دارد و مرحله مقدماتي را خيلي خوب بازي کرد. ما مربي با تجربه‌اي داريم و اميدواريم که انشالله بتوانيم مستقيما به جام جهاني صعود کنيم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)