خبرگزاری پرسپولیس : مهدی مهدوی کیا می‌گوید به بازیکنان پرسپولیس ارتباطی ندارد که درباره رفتن یا ماندن ژوزه صحبت کنند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز این تیم درباره غیبت ژوزه و شرایط مبهم نیمکت این تیم اظهار کرد: به من ارتباطی ندارد که درباره این مسائل صحبتی کنم. من یک بازیکنم و فقط کار خودم را انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: سه، چهار روز تعطیل بوده و من نمی‌دانم که چه بازیکنی مصاحبه کرده و چه حرف‌هایی زده شده هنوز که رفتن ژوزه مشخص نشده پس بهتر است ما تا گرفته شدن تصمیم نهایی باشگاه صبر کنیم. هنوز چیزی معلوم نیست.

مهدوی‌کیا درباره انتقاد چند بازیکن پرسپولیس از شرایط این تیم و همچنین مانوئل ژوزه گفت: چیزی که ما در فوتبال دنیا یاد گرفتیم این بوده که به بازیکن ربطی ندارد که درباره سرمربی صحبت کند و در کار او دخالت کند. به هر حال این سیستم فوتبال ایران است که این طور است و هیچ کس وظایف خود را نمی‌داند. قرار نیست برای تعیین سرمربی به خواسته بازیکنان عمل شود. اگر یک بار با فوتبالیست‌های ایرانی برخورد شود که حد و حدود خود را بدانند دیگر از این اتفاق‌ها نمی‌افتد. بازیکنان ایران تاکنون در فوتبال حرفه‌ای بازی نکرده و با آن آشنا نیستند بازیکن ایرانی باید بفهمد وظیفه‌اش چیست و در چه حیطه‌ای صحبت کند.

خبرنگاری از مهدوی کیا پرسید شما به عنوان کاپیتان تیم و بازیکنی که محبوب ژوزه بودید چه نظری درباره رفتن یا ماندن او دارید که وی در پاسخ گفت: این طور نیست. اولا اینکه به من ارتباطی ندارد که درباره رفتن یا ماندن مربی صحبت کند. ضمن اینکه این طور که شما می‌گویید نیست. من در 5 – 6 هفته لیگ اصلا در لیست 18 نفره هم حضور نداشتم آنوقت چگونه می‌گویید من بازیکن محبوب ژوزه بودم؟ باید وظایف هر کسی مشخص باشد به بازیکن مربوط نیست که سرمربی چه کسی است. من بازی خودم را در زمین انجام می‌دهم و هیچ ربطی به من ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)