خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقایان بدانند با طرح زوج یا فرد هیچ مشکلی از هوای تهران حل نمی‌شود.

مهدی مهدوی‌کیا در پاسخ به سوالی که لغو بازی با گهر به نفع یا ضرر شما بود، اظهار داشت: اگر بازی برگزار می‌شد بیشتر به ضرر بازیکنان و مردم بود اما در کل بهتر بود که روند موفقیت ما در بازی‌های آینده حفظ می‌شد اما با صلاحدید مسئولان بازی‌ها لغو شد.

وی افزود: انشاءالله باید بازی با گهر را فراموش کنیم و با قدرت به مصاف تیم پرقدرت نفت برویم. نفت با پتانسیلی که دارد تیمی بسیار خوب و خطرناک است و با ابزارهای جوان خود بازی‌های خیلی خوبی را به نمایش گذاشته اما ما پرسپولیسیم و با قدرت بگویم که همه باید از پرسپولیس با توجه به بازی‌های اخیر بترسند.

مهدوی‌کیا ادامه داد: در نیم‌فصل دوم بسیار عالی بودیم و امیدوارم همین روند را با قدرت دنبال کنیم. نتیجه مقطعی به دردمان نمی‌خورد و به همین دلیل خوشبختانه هر بازی بهتر از گذشته می‌شویم.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به سوالی که به نظر شما تا سه‌شنبه هوای تهران بهتر خواهد شد یا خیر گفت: نسبت به روزهای قبل امروز هیچ اتفاق خاصی نیفتاده واقعا باید مسئولان فکری اساسی برای این آب و هوا کنند. به نظر من آقایان باید بدانند زوج و فرد هیچ تاثیری در بهبود هوای تهران ندارد و باز هم همین مشکلات گریبانگیر تهرانی‌ها خواهد شد. پس با یک فکر اساسی به نظرم همه چیز درست خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)