پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به درگذشت میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی گفت: این اتفاق دردآور و باور نکردنی است.

مهدی مهدوی‌کیا ضمن تسلیت درگذشت میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی (خبرنگاران خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن‌امروز) اظهار داشت: پس از سقوط هواپیما اخبار این حادثه را به صورت لحظه به لحظه از تلویزیون آلمان تماشا و رصد می‌کردم.

وی ادامه داد: گزارش‌های زیادی پخش شد که خیلی ناراحت کننده بود اما دردآورترین و ناراحت‌کننده‌ترین صحنه جایی بود که اعلام شد دو خبرنگار ایرانی در این پرواز حضور داشتند.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران عنوان کرد: تصور نمی‌کردم در پروازی که از اسپانیا به آلمان صورت می‌گیرد دو خبرنگار ورزشی‌نویس ایرانی حضور داشته باشند اما تقدیر اینگونه رقم خورد. میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی با عشق به کار و حرفه‌شان از اتریش به اسپانیا رفتند تا برای رسانه‌های خود از ال‌کلاسیکو خبر و گزارش ویژه تهیه کنند. باید قدر این خبرنگاران که اینگونه با عشق و علاقه کار می‌کنند را دانست.

مهدوی‌کیا گفت: این اتفاق خیلی دردآور و باورنکردنی است. به رسانه‌ها، خانواده این عزیزان و دوستان آنها در خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن‌امروز تسلیت می‌گویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)