خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن پیشین تیم ملی وتیم فوتبال پرسپولیس در باره درگیری اخیر سرمربی راه آهن ومدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من در باره این گونه مسایل اظهار نظر نمی کنم.

مهدی مهدوی کیا روز دوشنبه درحاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس به خبرنگاران افزود:من در باره فوتبال صحبت می کنم و از حرف زدن در باره موضوعات غیرفوتبالی متاسفم.

وی در باره دیدگاه خود در صورت نیمکت نشینی در پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خیلی بزرگی است و بدانید اگر یک روزی کم کاری کرده و نمیکت نشین شدیم، حق اعتراض نداریم. من حتی اگر نیمکت نشین هم بشوم برای موفقیت پرسپولیس دعا می کنم.

 مهدی مهدوی کیا پس از تمرین امروز این تیم درباره حمایت رسانه‌ها از خود و اینکه می‌گویند اسطوره باشگاه پرسپولیس کسی مثل مهدی مهدوی کیا می‌تواند باشد، گفت: همه به من لطف دارند. پرسپولیس همیشه تیم بزرگی بوده است و نام‌های بزرگی در آن بازی کرده‌اند.

وی افزود: صددرصد نیمکت‌نشینی در پرسپولیس هم برای من افتخار است. در حال حاضر حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس کار آسانی نیست و اگر کم‌کاری کنید قطعا به نیمکت منتقل می‌شوید. همین الان هم دو سه بازیکن ملی‌پوش ما روی نیمکت هستند و برای کسی مهم نیست که در زمین باشد بلکه همه دوست دارند پرسپولیس موفق شود و تیم به رده‌های بالایی جدول برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)