پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعاً با تصمیمی که گرفته شده در یک دیدار خداحافظی در آلمان به میدان می‌روم.

مهدی مهدوی‌کیا روز گذشته در خصوص بازی با داماش اظهار داشت: با توجه به اینکه دیدار با داماش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد قطعاً پرسپولیس یک روز سخت در چمن مصنوعی رشت مقابل داماش دارد. آنها تیم خوبی هستند اما من هم به پرسپولیس و بازیکنانش که با تمام انگیزه آماده این بازی هستند امیدوارم.من هر روز در فکر حضور پرسپولیس در فینال جام حذفی و 3 یا 4 دقیقه بازی کردن هستم تا با مردم و هواداران خداحافظی کنم.

مهدوی‌کیا در خصوص مذاکره باشگاه پرسپولیس با هامبورگ برای حضور تیم آلمانی‌ در ایران گفت: این موضوع در حد حرف است که بیان شده اما من قطعاً در ورزشگاه اختصاصی هامبورگ و در یک دیدار خداحافظی به میدان خواهم رفت و برای این بازی برنامه‌ریزی شده چون من خاطرات بسیار خوبی را در آلمان دارم و همیشه هم هامبورگی‌ها به من لطف داشته اند.

مهدوی‌کیا در مورد حرکت یک هوادار که به احترام او شناسنامه خود و پسرش را تغییر داده بود و با نام مهدوی‌کیا گرفته بود گفت: هواداران به من لطف داشتند اما کار این هوادار در ایام عید مرا شوکه کرد. او به غیر از اینکه شناسنامه خود را به نام مهدوی‌کیا گرفته بود شناسنامه پسرش را نیز به نام مهدی مهدوی‌کیا گرفته بود که بسیار جالب و عجیب بود. امیدوارم که جوابگوی پاسخ‌های محبت‌آمیز این هواداران باشم که همیشه من را شرمنده کرده‌اند.

مهدوی‌کیا در خصوص شرایط تیم ملی ایران برای صعود به جام جهانی نیز گفت: ابتدا باید اعلام کنم ما برای رفتن به جام ملت‌های آسیا کار سختی نداریم اما حریفان را نباید دست کم بگیریم ولی برای صعود به جام جهانی کار ما مشکل شده چون کره‌جنوبی و ازبکستان نتایج خوبی گرفتند اما همه باید کمک کنیم که انشاءالله در سال 92 تیم ملی ما حالا به هر طریقی که شده راهی جام جهانی شود چون این اتفاق به نفع تیم فوتبال است.

مهدوی‌کیا در پایان درباره احتمال حضورش به عنوان مربی در فصل آینده در پرسپولیس نیز گفت: عجله نکنید بگذارید همه چیز سر جای خود انجام شود تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)