خبرگزاری پرسپولیس :  مهدی مهدوی‌کیا می‌گوید، فقط کی‌روش می‌تواند توضیح دهد که دیدار دوستانه ایران با تاجیکستان پیش از بازی با ازبکستان چه سودی برای تیم ملی داشته است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین روز گذشته این تیم درباره شکست تیم ملی برابر ازبکستان اظهار کرد: تیم ملی با این باخت در موقعیت بدی قرار گرفت و کارمان برای صعود سخت شد. ما باز هم کارمان به اما و اگر کشیده شد و حالا باید بازی‌های خارج از خانه خود را ببریم در حالی که می‌توانستیم با برد ازبکستان صعود خود را به جام جهانی قطعی کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه لیگ هم به خاطر تیم ملی تعطیل شد و آن بازیکنانی که در بازی با تاجیکستان بازی کرده بودند اصلا مقابل ازبکستان حضور نداشتند. فقط خود کی‌روش می‌تواند توضیح دهد که برگزاری این بازی در این مقطع زمانی چه سودی برای فوتبال ما داشت. ضمن اینکه بازیکنان اصلی تیم ملی 20 روز بود که بازی نکرده بودند و خودتان دیدید با چه شرایطی برابر ازبکستان کار کردند.

مهدوی‌کیا درباره ضعف تیم ملی روی ضربات ایستگاهی گفت: ما قبلا از ضربات ایستگاهی بهترین استفاده را می‌کردیم و به حریفان ضربه می‌زدیم اما الان این ضربات تبدیل به یکی از نقاط ضعف ما شده است. در پنج بازی فقط دو گل زده‌ایم و به تیم‌هایی مثل لبنان و ازبکستان که در تاریخ خود به آنها نباخته بودیم، باختیم. بازی‌های بعدی برای ما خیلی حیاتی است.

هافبک پرسپولیس درباره شرایط این تیم هم گفت: به محض اینکه می‌آییم ریتم خوبی پیدا کنیم لیگ تعطیل می‌شود و حالا باید امیدوار باشیم که در آغاز مجدد لیگ بتوانیم روند خوب خود را حفظ کنیم. مقابل ذوب آهن کار آسانی نداریم و باید سه امتیاز خانگی این بازی را کسب کنیم.

مهدوی‌کیا درباره بازگشت کریمی به پرسپولیس هم گفت: این موضوعی بود که همه به دنبال آن بودند و خوشبختانه انجام شد. کریمی می تواند در ادامه لیگ به ما کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)