خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل ملوان در جام‌حذفی حق اشتباه نداریم.

مهدی مهدوی‌کیا  در خصوص حضورش در صدر محبوب‌ترین بازیکن سال آسیا و جهان اظهار داشت: این هم برایم افتخار است، به همین دلیل از تمام هموطنانم در سراسر ایران بزرگ و حتی ایرانی‌هایی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند سپاسگزارم، بابت این موضوع خیلی خوشحالم و به همین دلیل باید این موضوع را به مردم ایران تبریک بگویم چون افتخار برای کشورمان است. همیشه سعی کرده‌ام که در چارچوب زمین بهترین عملکردم را برای باشگاهم داشته باشم و به هیچ عنوان به مسائل دیگر فکر نکردم. باعث افتخار است که هموطنانم من را انتخاب کردند. امیدوارم بتوانم روزی محبت‌های آنها را جبران کنم. به هر حال در این فهرست بازیکنان بزرگی وجود دارد و برای من به عنوان یک بازیکن باعث افتخار است که توسط مردم انتخاب شدم.

مهدوی‌کیا در خصوص بازی با ملوان نیز گفت: ما به دور دوم جام حذفی فکر می‌‌کنیم. ملوان در فصل جاری یکی از تیم‌های خوب در لیگ برتر بوده و شناخت خوبی از این تیم داریم. کارمان سخت است اما هرگز حق اشتباه نداریم. ما در لیگ برتر نتوانسته‌ایم آن طور که مدنظر خودمان و هواداران بوده نتیجه‌ بگیریم. حالا جام حذفی پیش رویمان قرار دارد. ما رقابت‌های جام حذفی را بسیار جدی گرفته‌ایم و تنها به موفقیت فکر می‌کنیم. در بازی‌های که پیش‌رو داریم هواداران باید به ما کمک کنند. با حمایت آنها می‌توانیم در جاده موفقیت گام برداریم و به آنچه که مدنظر همه است، برسیم.

 

وی ادامه داد: باید در این بازی با تمام قوا به میدان برویم اگر در نیمه اول بتوانیم به هدفمان برسیم با خیال راحت به بقیه بازی فکر می‌کنیم. به این بازی بسیار امیدوار هستم.

 

وی درباره شایعاتی که درباره برخورد احتمالی تماشاگران پرسپولیس با مازیار زارع و پژمان نوری وجود دارد هم گفت: در فوتبال حرفه‌ای این مسایل حل شده است. بازیکن یک سال در یک تیمی بازی می‌کند و سال بعد به تیم دیگری می‌رود. به نظرم نباید حساسیتی ایجاد کنیم.

 

وی درباره انتخاب کادر فنی جدید پرسپولیس هم گفت: درست است که کاپیتان تیم هستم، اما من تنها یک بازیکنم و تابع تصمیمات باشگاه. هر تصمیمی که باشگاه بگیرد احترام می گذارم. تنها چیزی که اهمیت دارد موفقیت پرسپولیس است. ما باید تنها به این مساله فکر کنیم.

 

مهدوی کیا درباره گل محمدی هم گفت: به هر حال گل محمدی چند ماه در کنار تیم بوده و شناخت خوب دارد. مسئولیت سنگینی روی دوش گل محمدی است و امیدوارم که بتواند در پرسپولیس موفق شود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تغییرات کادر فنی در این بازی تأثیرگذار خواهد بود یا خیر، گفت: هیچ‌گاه فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما همه بچه‌ها می‌خواهند تا هرچه سریعتر پرسپولیس به روزهای خوب خود برسد. جام حذفی نیز برای ما میدانی است که خودمان را ثابت و ناکامی‌های لیگ برتر را جبران کنیم. درست است در اولین گام به تیم بسیار پرقدرت برخورد کردیم اما این دلیل نمی‌شود ترسی از این موضوع داشته باشیم.

 

وی افزود: انشاءالله بتوانیم در نیم فصل دوم نیز با توجه به شوکی که به تیم وارد شده به نتایج مطلوب برسیم. البته شخصا خودم هم در آمادگی بسیار خوبی هستم و امیدوارم باز هم به پرسپولیس کمک کنم.

 

وی در پایان در خصوص کریم باقری در پرسپولیس گفت: اعضای کادر فنی پرسپولیس از بازیکنان سابق این تیم هستند و من امیدوار هستم که به هدف خود در پرسپولیس برسیم اما قطعا نیاز به زمان داریم تا خواسته‌های خود را عملی کنیم. من خیلی خوشحالم با این دوستان مجددا کار می‌کنم.

 

کاپیتان سابق تیم ملی درباره عملکرد این تیم در رقابت‌های غرب آسیا و انتقادهای که مطرح شده، گفت: نتوانستم بازی‌های ایران را در غرب آسیا تماشا کنم، اما به هر حال این تیم چکیده‌ای از لیگ ایران بوده و حالا حذف شده است. فکر می‌کنم برای بازی‌های حساس پیش‌رو باید مسئولان فدراسیون فوتبال راهکاری پیدا کنند، چرا که ما سه بازی بسیار مهم پیش‌رو داریم.

 

مهدوی کیا در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به این که این بازیکنان باید تا سال‌های سال فوتبال ایران را بیمه کنند، انتقادهای مطرح شده درست است یا خیر؟ گفت: به هر حال مدت‌ها بود که صحبت از جوانگرایی می‌شد و حالا هم تیم جوان شده ایران در مسابقات غرب آسیا محک خورد و از ادامه مسابقات کنار رفت. باید ببینیم سرمربی تیم چه هدفی از انتخاب این بازیکنان و حضور در مسابقات غرب آسیا داشته است. حتما او با دلیل این کار را کرده و فکر می‌کنم درباره دلایلش صحبت کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)