خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران حق دارند از نتایج پرسپولیس ناراحت باشند.

مهدی مهدوی‌کیا در پایان بازی پرسپولیس برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: تماشاگران باید صبر بیشتری داشته باشند، متاسفانه صبر هواداران کم شده است. اگر هواداران تا دقایق پایانی بازی از تیم حمایت کنند، مطمئنا تأثیر بهتری را شاهد خواهند بود. این که ما از دقیقه 60 به بعد حمایت نشویم اصلا خوب نیست و باید هواداران صبر بیشتری داشته باشند.

مهدي مهدوي‌كيا پس از ناكامي سرخپوشان در شكست نفت تهران گفت: هواداران حق دارند شاكي باشند، اما از دقيقه‌ي 60 شعار دادن كار جالبي نيست. متاسفانه در اين بازي خوب كار نكرديم. البته تمام تلاشمان را كرديم كه نتيجه خوبي به دست بياوريم اما نشد.

وي نسبت به اعتراض‌هاي تماشاگران گفت: به هرحال آنها حق دارند. آنها آمده بودند تا برد تيمشان را ببينند و ما شرمنده آنها هستيم. اما اينكه از دقيقه 60 عليه تيم شعار دهند به نظرم خوب نبود.

خبرنگاري از مهدوي‌كيا پرسيد فكر مي‌كنيد مشكل اصلي پرسپوليس چيست، كه وي گفت: اگر ما هم مي‌دانستيم آن را برطرف مي‌كرديم. بدون شك نتايج ما تا بدين جا خوب نبوده و مي‌توانيم اميدوار باشيم كه در بازي‌هاي بعد جبران كنيم.

وی در مورد اینکه آیا برخی از بازیکنان در حد پرسپولیس هستند یا نه، عنوان کرد: هر بازیکنی که به زمین می‌آید تمام توان خود را برای موفقیت تیم ارائه می‌کند و هیچ کس دوست ندارد تیم نتیجه نگیرد.

مهدوی‌کیا در پاسخ به این سؤال که چرا بعضی از بازیکنان با رسانه‌ها مصاحبه نکردند و به نوعی بی‌احترامی کردند، اظهار داشت: وظيفه من نيست كه به آنها بگويم مصاحبه كنند. به هر حال تمام بازيكنان كه به زمين مي‌روند تمام تلاششان را مي‌كنند.

مهدوی‌کیا افزود: متاسفانه نتایج ما تا به اینجا خوب نبوده است، نفت تهران امروز بازی بسیار خوبی را انجام داد و بی‌خود نیست که این تیم در صدر جدول حضور دارد. هواداران آمده بودند برد ببینند و حق دارند که از این نتیجه ناراحت بشوند.

 

کاظمیان: پرسپولیس استیل‌آذین نیست

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محال است که تیم ما به سرنوشت استیل‌آذین دچار شود و به لیگ یک سقوط کند.

جواد کاظمیان پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران در مورد این بازی گفت: واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم، به عقلم نمی‌رسد که چرا پرسپولیس اینطور نتیجه می‌گیرد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم اما نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.

وی با انتقاد از شرايط به وجود آمده براي فوتباليست‌ها گفت: من قبول دارم كه امروز خوب بازي نكرديم. نفت صدرنشين ليگ است و ما باز هم هماهنگ نبوديم. در كل از ابتداي فصل شرايط تيمي‌مان خوب نبوده است.

وي افزود: همه چيز را نمي‌شود مقايسه كرد. من خودم در جام جهاني 2006 عضو تيم ملي بودم. ما در آن سال با افتخار به جام جهاني رفتيم. شايد من جزو بازيكناني باشم كه درآمد خوبي داشتم، اما در ايران واقعا پول كمي گرفتم. وقتي يك جوان 20 ساله بودم سايپا از پول انتقال من 500 هزار دلار به دست آورد. همين سال قبل فقط 140 ميليون تومان از پرسپوليس گرفتم.

كاظميان با انتقاد از رسانه ها و صداوسيما گفت: در حال حاضر رسانه‌ها و صداوسيما همه دست به دست هم دادند تا فوتباليست‌ها را مورد هجوم خود قرار دهند. چرا همه فوتباليست‌ها را با هم مقايسه مي‌كنيم. تعداد فوتباليست‌هايي كه ميلياردي پول گرفتند، دو رقمي هم نمي‌شوند. اين يعني تنها دو درصد بازيكنان چنين پولي گرفتند، اما شما همه فوتباليست‌ها را تخريب مي‌كنيد.

وی در مورد اینکه آیا نمی‌ترسید پرسپولیس هم مثل استیل‌آذینی که ستاره‌های زیادی جذب کرده بود به لیگ دسته اول سقوط کند، اظهار داشت: پرسپولیس، استیل‌آذین نیست که شخصیت نداشته باشد. آن تیم ستاره‌های زیادی گرفت اما شخصیت تیمی نداشت و اصلا امکان ندارد که چنین اتفاقی برای پرسپولیس بیفتاد و محال است.

کاظمیان افزود: شرایط خوب نیست و به هواداران حق می‌دهم ناراحت باشند اما اتفاقی که افتاده این است که تلویزیون و رسانه به جان فوتبال افتاده‌اند. من يكي از بازي‌هاي پارالمپيك را نگاه مي‌كردم كه فكر مي‌كنم مسابقه نيمه‌نهايي 7 نفره بود. وقتي ايران با اوكراين يك – يك مساوي بود، گزارشگر تلويزيون مي‌گفت فوتباليست‌هاي ما گفت بايد از بازيكنان اين تيم ياد بگيرند. به نظر شما اين صحبت چه معني‌ دارد. در همان بازي ايران دو بر يك بازنده شد. اصلا نمی‌توان فوتبال را با سایر رشته‌ها مقایسه کرد. من از 18 سالگی به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنم، یک زمان از سایپا 15 میلیون پول گرفتم اما با رفتنم به خارج چندین برابر آن پول را بازگرداندم.

وی خاطرنشان کرد: درصد کمی از فوتبالیست‌ها هستند که میلیاردی گرفتند چرا تر و خشک را با هم می‌سوزانید. تماشاگران حق دارند اعتراض کنند، اما نباید همه چیز را به هم ربط داد.

کاظمیان در مورد اینکه آیا به او نگفته‌اند با رسانه‌ها حرف نزن، گفت: من شهامت این را دارم که بیایم صحبت کنم و کسی نمی‌تواند به من بگوید صحبت نکنم. من بازیکنی هستم که با غیرت بازی می‌کنم و کسی نمی‌تواند به من بگوید بی‌غیرت هستم. کدام بازیکن دوست دارد 90 دقیقه فحش بخورد من کسی هستم که سرم را مقابل توپ می‌گذارم. من به خاطر پرسپولیس به اروپا نرفتم و این حرف‌ها ناراحتم می‌کند. پارسال من در پرسپولیس 130 میلیون تومان گرفتم و تنها عده‌ کمی هستند که میلیاردی می‌گیرند. من پول زیادی از فوتبال درآوردم اما اغلب پولی را که من کسب کردم از لژیونر شدن بوده و تنها 500 میلیون از فوتبال ایران کسب کردم.

كاظميان در پايان گفت: شما همه من را احاطه كرده‌ايد، اما يكي از بازيكناني هستم كه كارنامه‌ام در اين فصل مشخص است. به نوبه خودم چيزي كم نگذاشته‌ام و مطمئنم كه بقيه بازيكنان هم چيزي كم نمي‌گذارند.
 

 

معدنچی: آنقدر از پول‌های میلیاردی صحبت کردند تا پرسپولیس نتیجه نگیرد
 

 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنقدر از پول‌های میلیاردی صحبت کردند که مشکلات زیادی برای تیم بوجود آمد و باعث شد پرسپولیس نتواند نتیجه خوبی بگیرد.

مهرزاد معدنچی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر نفت تهران در مورد این بازی در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای فصل روی پرسپولیس فشار زیادی وجود داشت، آنقدر از پول‌های میلیاردی و از این مسائل صحبت کردند که مشکلات زیادی برای تیم بوجود آمد و باعث شد پرسپولیس نتواند نتیجه خوبی بگیرد. ما بازیکنان بین‌المللی و خوبی داریم و در ادامه می‌توانیم نتایج‌مان را جبران کنیم.

وی افزود: ما امروز خوب بازی نکردیم، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در ادامه نتایج‌مان را بهبود بخشیم. هواداران هم حق دارند ناراحت باشند و ما شرمنده آنها هستیم.

معدنچی در ادامه خاطرنشان کرد: هیچ‌کس دوست ندارد کم‌کاری کند و همه تمام توان خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)