اعتراضی به نیمکت نشینی ندارم

مرجع خبری پرسپولیس :  بازیکن پرسپولیس گفت: در گذشته پرسپولیس همیشه این گونه زیبا و تهاجمی بازی می‌کرد.

مهدی مهدوی‌کیا پس از پیروزی 4پرسپولیس برابر شاهین بوشهر در مورد نیمکت نشینی خود گفت: این تصمیم دنیزلی بود و من به آن احترام می‌گذارم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در نیم فصل اول حاشیه داشت یا نه اظهار داشت: من نیم فصل اول در این تیم نبود تا بدانم که حاشیه داشته یا نه اما اکنون که در این تیم هستم می‌گویم هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد و دنیزلی یک مربی کاردان است و می‌تواند خودش را ثابت کند.

مهدوی‌کیا در مورد اینکه دلیل این پیروزی پر گل چه بود گفت: این یک بازی خانگی بود و هواداران حمایت کردند ضمن اینکه یک گل زود هنگام هم زدیم. در انزلی بازی برای همه تیم‌ها مشکل است و امروز اگر 10 نفره نمی‌شدیم بیشتر گل می‌زدیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد علت با انگیزه بودن بازیکنان تیم در این مسابقه گفت: تغییرات در تیم‌ها یا مثبت است یا منفی اما خوشبختانه در پرسپولیس این تغییرات به صورت مثبت پیش می‌رود و فوتبال زیبایی انجام می‌دهیم. پرسپولیس تیم بزرگی است که در گذشته و زمانی که ما بازی می‌کردیم همیشه این گونه زیبا و تهاجمی بازی می‌کرد.

وی افزود: امیدوارم در بازی‌های آینده بیش از 70 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند زیرا با حضور آنها بازیکنان ما روحیه می‌گیرند.

مهدوی کیا در مورد اینکه پیش بینی چنین بردی را می‌کرد یا نه گفت: پیش بینی پیروزی با 4 گل سخت بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)