خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان پرسپولیس گفت: تازه اول راه هستیم و باید جدی‌تر به کار خود ادامه دهیم.

مهدی مهدوی کیا پس از پیروزی پرگل تیمش برابر پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. خوشحالم که توانستیم با یک برد پرگل هواداران را خوشحال به خانه بفرستیم. این پرسپولیس هنوز جای بهتر شدن دارد.

مهدوی‌کیا پس از پیروزی 6 بر صفر برابر پیکان گفت: یکی از بهترین روزهای خود را داشتیم. بسیار خوشحالم که توانستیم چنین پیروزی را کسب کنیم. به همه هواداران تبریک می‌گویم. همچنین خوشحالم که انصاری‌فرد توانست سه گل بزند. فشار روی او زیاد بود و او بازیکن لایقی است.

 کاپیتان پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید بردن پیکان با 6 گل برای ما سخت بود و باورش نمی‌کردیم. مهم این بود که هواداران از ما راضی شدند و باید این روند ادامه داشته باشد.

 مهدوی‌کیا در مورد درگیری ژوزه و کی‌روش گفت: مرا وارد این موضوع نکنید و این موضوع به من مربوط نمی‌شود.

 وی افزود: تازه اول راه هستیم و باید جدی‌تر به کار خود ادامه دهیم. تلاش خود را باید بیشتر کنیم تا در مسابقات آینده به موفقیت دست یابیم.

وی افزود: به هیچ وجه پیروزی ما اتفاقی نبود. پرسپولیس چند هفته‌ای است که روند رو به رشدی آغاز کرده و امیدوارم که این بردها برای ما ادامه داشته باشد.

کاپیتان پرسپولیس درباره تشویق کریمی از سوی هواداران اظهار کرد: هواداران هم خیلی خوب تیم را تشویق کردند. به هر حال صحبت‌هایی برای بازگشت کریمی انجام شده و من امیدوارم علی هم هرچه زودتر به جمع ما اضافه شود. باید یک جلسه را برای این کار برگزار کنیم تا علی به جمع ما برگردد.  ژوزه با بازگشت کریمی موافقت اولیه کرده است. امیدوارم سوءتفاهم‌ها برطرف شود. علی نیز موافق است به تیم بازگردد. امیدوارم این موضوع ختم به خیر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)