مرجع خبری پرسپولیس : هافبک پرسپولیس با بیان اینکه کریمی کاپیتان این تیم گفت: به اصرار او بازوبند را بستم.

 

مهدی مهدوی‌کیا درباره تساوی 2 بر 2مقابل شهرداری تبریز عنوان کرد: بازی را بد شروع کردیم ولی در ادامه به بازی برگشتیم و این نشانه خوبی برای پرسپولیس است. در نیمه دوم برتر از حریف بودیم و اگر کمی دقت می‌کردیم به گل‌های بیشتری می‌رسیدیم.

 

شهرداری مقابل ما انگیزه زیادی داشت و متفاوت‌تر از بازی‌های قبلی خود ظاهر شد.

وی در خصوص عملکرد خودش گفت: دوست دارم حالا که به پرسپولیس آمده‌ام به این تیم کمک کنم. تلاشم را انجام دادم و همین که نباختیم برای من ارزش دارد. به دنبال این نیستم که به فکر خودم باشم، من به موفقیت پرسپولیس فکر می‌کنم.

مهدوی‌کیا در پاسخ به این سؤال که گفته بود کاپیتان نخواهد شد، اما این اتفاق افتاد تصریح کرد: کریمی و بچه‌های دیگر خیلی به من لطف داشتند. وقتی با حرکت کریمی مواجه شدم نتوانستم کاری کنم. من از علی تشکر می‌کنم و خوشحالم که دوستی مثل کریمی دارم. با توجه به اینکه در بین دو نیمه در حال ورود به زمین بودم کریمی به من گفت بازوبند را ببندم و من هم پس از اینکه کمی از او خواهش کردم که خودش بازوبند را ببندد، این موضوع را قبول کردم. علی کاپیتان پرسپولیس است و هیچ‌وقت حرکت او را فراموش نمی‌کنم. 

هافبک پرسپولیس در خصوص ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: زمین برای بازیکنان تکنیکی ما مساعد نبود اما کاری نمی‌شود کرد. یکسری بی‌احترامی‌هایی هم شد که امیدوارم دیگر شاهد این مسائل نباشیم. برخی از بازیکنان برای فوتبال ایران زحمت کشیدند و نباید با آنها بد برخورد کرد.

وی در پایان درباره بازی روز جمعه مقابل مس سرچشمه گفت: همه بازی‌ها سخت است. به مس به عنوان یک تیم ته جدولی نگاه نمی‌کنیم. سه امتیاز را می‌خواهیم و امیدوارم با حمایت هواداران به این مهم برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)