پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: سرخ‌پوشان در نیم فصل نخست عملکرد خوبی نداشتند و امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ برتر و با اضافه شدن نفرات جدید، تیم بازهم به قهرمانی برسد.

رضا مهدوی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه دیدار گل کوچک پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت:‌ با حضور در این مسابقات، خاطراتمان بعد سال‌ها زنده شد. امیدوارم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم تا مردم لذت ببرند.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس در نیم فصل دوم، گفت: تیم در این فصل لطمات زیادی دید و تغییر کادر فنی هم شرایط را وخیم‌تر کرد. البته پرسپولیس آنقدر بزرگ است که دوباره می‌تواند به قهرمانی در لیگ برسد. هر چقدر پرسپولیس و استقلال قوی باشند، تیم ملی را قوی‌تر خواهیم دید.

پیشکسوت پرسپولیس، افزود: متاسفانه پرسپولیس در نیم فصل نخست نسبت به سایر تیم‌های مدعی، عملکرد بدی داشت. امیداور هستم با بازیکنانی که اضافه شده‌اند، بتوانیم قهرمانی را تکرار و دل هواداران را شاد کنیم. مساله مهم این که نفرات جدید، موثر باشند.

مهدوی در مورد انتخاب شدن اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس، یادآور شد: اوسمار دستیار یحیی گل‌محمدی بود و با خصوصیات بازیکنان آشنایی دارد. امیدوارم او بتواند پرسپولیس را به جایگاه اصلی‌اش برگرداند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)