مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به مشكلات و ضعف های این تیم، گفت: مشكلات پرسپولیس به این سادگی ها برطرف نمی شود و رسیدن به شرایط خوب زمان می خواهد.

مهدی مهدوی كیا در پایان تمرین امروز پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان كرد: مشكلاتی كه در نیم فصل نخست در تیم بوده است به این سادگی ها و با حضور یك نفر برطرف نمی شود و با آمدن من به تیم قرار نیست اتفاق خاصی رخ بدهد.

وی افزود: متاسفانه در دیدار با ملوان بازی بدی انجام دادیم، اما تمرینات تیم تغییر كرده است و امیدوارم در دیدارهای آینده این شكست را جبران كنیم.

كاپیتان اسبق تیم ملی كشورمان با اشاره به مشكلات روحی و روانی پرسپولیس گفت: نتایج پرسپولیس در نیم فصل اول و از دست دادن امتیازات زیاد، تیم را در شرایط روانی بدی قرار داده است كه تغییر این رویه زمان زیادی می طلبد. هدف اصلی ما موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است كه تلاش می كنیم در این مسابقات نتایج خوبی كسب كنیم.

وی در مورد از دست دادن پنالتی در دیدار با ملوان انزلی اظهار داشت:بازیكنان تیم از من خواستند كه ضربه پنالتی را بزنم اما متاسفانه دقت كافی نداشتم و پنالتی زدنم در دیدارهای آینده نیز به نظر سرمربی بستگی دارد.

مهدوی كیا در پاسخ به این سوال كه هواداران توقع بالایی از این تیم دارند و پرسپولیسی ها چگونه جواب ناراحتی آنان را خواهند دا، گفت: پرسپولیس تیمی پرهوادار با افتخارات زیاد است كه این مساله توقعات را افزایش می دهد اما هر تیم بزرگی ممكن است گاهی اوقات دچار نتایج ضعیفی شود كه امیدوارم در آینده از بحران فعلی خارج شویم.

وی در خصوص دیدار با شاهین بوشهر گفت: شاهین بوشهر تیم خیلی خوبی است كه به تازگی فینالیست جام حذفی نیز شده است، دیدارهای نیم فصل دوم بسیار سخت است چراكه تیم ها نمی خواهند امتیازی از دست داده و جایگاه خود را از دست بدهند به همین دلیل باید تلاش خود را افزایش بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)