خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای صعود راحت به جام جهانی حریف اصلی ما ازبکستان است.

مهدی مهدوی‌کیا ابتدا در خصوص پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل کره‌جنوبی اظهار داشت: خیلی خوشحالم در روزهایی که فوتبال ما دچار مشکلاتی شده بود، به این پیروزی شیرین رسید. 3 امتیاز بازی برابر کره جنوبی حیاتی بود که خوشبختانه تیم ملی به این هدف رسید.

 

وی افزود: در نیمه اول کره‌ای‌ها کمی برتر از تیم ما بود و با توجه به موقعیت‌های خطرناکی که به دست آوردند همه را نگران کردند، اما با گذشت زمان شرایط فرق کرد.

 

مهدوی کیا تاکید کرد: با اخراج مسعود شجاعی همه چیز به نفع تیم ملی کشورمان شد. کره‌ای‌ها درست است که فشار را بیشتر کردند اما بچه‌های ما با انگیزه و دوندگی و گلزنی به موقع جواد نکونام نبض بازی را در دست گرفتند. من این پیروزی را به مردم و عاشق تیم ملی ایران نیز که فوتبال کشورمان را در روزهای حساس خود تنها نگذاشتند تبریک ویژه‌ای می‌گویم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که به نظرتان تیم ملی به جام جهانی صعود می‌کند یا خیر نیز گفت: کار و بازی حساس ما در دیدار بعدی مقابل ازبکستان است. به نظرم باید در بازی بعدی نیز بچه‌ها بسیار جدی و با قدرت به میدان بروند. تا با یک پیروزی خیال‌مان برای صعود راحت شود. این کوچک‌ترین هدیه‌ای است که باید به این مردم دهیم.

 

کاپیتان قرمز پوشان درباره درخشش در چند بازی گذشته دوستانه پرسپولیس نیز گفت: هدف من کمک به پرسپولیس است. تقریبا 2 هفته با پرسپولیس نصف و نیمه تمرین کردیم امیدوارم که ملی پوشان با روحیه بسیار عالی به ما اضافه شوند و تا بازی با راه آهن به هدف تاکتیکی ژوزه برسیم و برابر راه آهن پیروز شویم.

 

وی افزود: دیدار بسیار سخت و حساسی را مقابل راه آهن داریم. راه آهنی‌ها همیشه با انگیزه  و علی رغم اینکه دیر کار خود را شروع کردند مقابل تیم‌ها عملکرد خوبی داشته اند، اما ما 3 امتیاز را مقابل تیم دایی می‌خواهیم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)