پرسپولیس نیوز : مربی تیم های پایه هامبورگ آلمان گفت: اطلاعات دقیقی از وضعیت پرسپولیس و نقل و انتقالات این تیم ندارم اما امیدوارم در فصل آتی برانکو و تیمش موفق باشند.

مهدی مهدوی کیا در رابطه با آغاز کار رسمی اش در هامبورگ اظهار داشت: چند هفته ای است به آلمان آمده ام و طبق قرار قبلی که با باشگاه هامبورگ داشتیم در تیم های پایه مشغول به کار شده ام. هدفم در اینجا فقط یاد گرفتن است تا در کنار کاری که انجام می دهم بتوانم مسائل زیادی را درباره مربیگری بیاموزم.

وی در پاسخ به این سوال که شما با چه عنوانی در کادر فنی تیم های پایه هامبورگ حضور دارید خاطرنشان کرد: شاید در فوتبال ایران خیلی جا نیفتاده باشد که یک مربی به صورت تخصصی یک بخش از فوتبال مثل ضربات ایستگاهی یا کارهای  هجومی را در کنار سرمربی تیم به بازیکنان آموزش دهد اما اینجا فوتبال حرفه ای تر است و من هم قرار است در فاز هجومی و ضربات ایستگاهی با توجه به تخصصی که از دوران بازیگری ام داشتم به سرمربیان تیم های پایه کمک کنم.

 مربی تیم های پایه هامبورگ آلمان در خصوص اینکه در تیم بزرگسالان هامبورگ هم فعالیت خواهد کرد یا خیر بیان داشت: فعلا قراردادم طوری است که باید در تیم های پایه مشغول باشم. کارم را هم آغاز کرده ام و از فعالیت در کنار نوجوانان و جوانان لذت می برم. اگر بتوانم اینجا موفق باشم شاید در آینده رسیدن به تیم بزرگسالان نیز اتفاق دور از دسترسی برایم نباشد چون هدفم این است که فعلا همین خارج از کشور و در همین آلمان به کار مربیگری ادامه دهم.

مهدوی کیا در پاسخ به این سوال که مدرک مربیگری اش را دریافت کرده یا خیر عنوان کرد: یکی از برنامه های اصلی ام این است که در کنار کار در هامبورگ بتوانم ابتدا مدرک B خود را بگیرم و سپس در ماه های آتی به دنبال گرفتن مدرک  A بوندس لیگا باشم. گرفتن مدرک B با توجه به سابقه حضورم در فوتبال آلمان طی دو، سه هفته آینده اتفاق خواهد افتاد و مشکلی در این باره وجود ندارد.

وی با اشاره به فعالیت هاشمیان و خودش در فوتبال آلمان تصریح کرد: خودم فکر می کنم راه درستی را انتخاب کردم و دوست دارم چند سالی در اینجا باشم تا بعد از آن بر اساس شرایط برای آینده مربیگری ام تصمیم بگیرم. از زمانی که آمده ام خیلی درگیر کارهای باشگاه هامبورگ بودم و وقت نکردم وحید هاشمیان را از نزدیک ببینم اما قطعا به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

مربی تیم های پایه هامبورگ آلمان درباره استقبال هواداران هامبورگ پس از حضور او در تمرینات اذعان داشت: استقبال هواداران طبیعتا از تیم های پایه خیلی کمتر صورت می گیرد اما با این حال مسئولان باشگاه و هواداران خاطرات خوبی که داشتم را برایم زنده کردند و استقبال خوبی از من داشتند. حتی تمرینات تیم های پایه در همان زمینی است که من سال ها قبل با تیم هامبورگ آنجا تمرین می کردم.

مهدوی کیا در پایان در پاسخ به این سوال که پیگیر شرایط پرسپولیس هم هست یا خیر، گفت: کم و بیش پیگیر هستم اما فکر نمی کنم اتفاق خاصی افتاده باشد. البته اطلاعات دقیقی از وضعیت پرسپولیس و نقل و انتقالات این تیم ندارم اما امیدوارم در فصل آتی برانکو و تیمش موفق باشند. متاسفانه بلاتکلیفی بسیاری از تیم ها در آستانه فصل جدید لیگ برتر خبری نگران کننده برای فوتبال ایران خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)