مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه الهلال اصلی ترین حریف ماست،گفت: این موضوع که به عنوان تیم اول یا دوم صعود کنیم مهم نیست بلکه آنچه که اهمیت زیادی دارد، صعود از گروه خود در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیاست.

 

مهدی مهدوی کیا در خصوص آخرین شرایط تیم پرسپولیس و حضور این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت:

 

بازیهای سختی را در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا پیش رو داریم چون در گروه سختی قرار گرفته ایم.

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: شروع یک تورنمنت مانند رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی دارد مخصوصا اگر تیمی در زمین حریف خود بازی داشته باشد، بنابراین موضوع مهم است که در زمین الهلال بازی را نبازیم و در مقابل این تیم نتیجه بگیریم چون الهلال اصلی ترین حریف ما در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا است، امیدوارم که با دست پر از عربستان به ایران باز گردیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که انتظار واقع بینانه هواداران از تیم پرسپولیس در رقابتهای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در این فصل باید چه باشد، تاکید کرد: در رقابتهای لیگ برتر امیدواریم که در 8 بازی باقی مانده بتوانیم نتایج خوبی بگیریم تا جایگاه تیم جزو تیمهای رده بالایی جدول رده قرار گیرد و در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا نیز باید امید داشته باشیم که از گروه خود صعود کنیم.

 

مهدوی کیا در خاتمه تاکید کرد:  این موضوع در اولویت نیست که به عنوان تیم اول صعود می کنیم یا دوم، بلکه آنچه که اهمیت زیادی برای ما دارد، صعود کردن از گروه خود دررقابتهای لیگ قهرمانان آسیا است.

 

وی درهمین خصوص افزود: امیدواریم که با حمایت تماشاگرانمان بتوانیم از این گروه صعود کنیم چون برای مرحله بعد فرصت کافی داریم تا نقاط ضعف و قوت آن را بررسی کرده و به تقویت تیم بپردازیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)