خبرگزاری پرسپولیس : مهدی مهدوی کیا معتقد است گردهمایی کمیته‌های فرهنگی باشگاه‌های لیگ برتری می‌تواند به حل مشکلات فوتبال ایران کمک کند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه گردهمایی کمیته‌های فرهنگی تیم‌های لیگ برتری که به میزبانی باشگاه پرسپولیس در هتل المپیک در حال برگزاری است، اظهار کرد: حرکت خوبی است که همه باشگاه‌های لیگ برای پیش برد کارهای فرهنگی دور هم جمع شده‌اند. ما در بازیکنان، ورزشگاه‌ها و رسانه‌هایمان هنوز مشکلاتی داریم که این گردهمایی به کمتر شدن مشکلات کمک می‌کند. معضلات ورزش ما روز به روز در حال بیشتر شدن است و امیدوارم که به وضعیت آن توجه شود.

وی درباره شرایط کنونی پرسپولیس گفت: ما در این مدت تمرین‌های خوبی را انجام داده‌ایم و مشکل اصلی مان نبود ملی‌پوشان است. سایر تیم‌ها از این تعطیلات به خوبی استفاده می‌کنند، اما ما باید در غیاب چند بازیکن اصلی‌مان کار کنیم. متاسفانه لیگ ما زود به زود تعطیل می‌شود و تا می‌آییم ریتم اصلی خود را پیدا کنیم بازی‌های لیگ تعطیل شده است.

مهدوی کیا درباره بازی ایران مقابل کره جنوبی هم گفت: به هر حال همیشه تیم ملی در اولویت بوده است. بازی حساسی با کره جنوبی داریم. این تیم اصلی‌ترین رقیبمان در گروه است و من بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم. با این حال ما تیم خوبی داریم و امیدوارم که با حمایت مردم کره را شکست دهیم.

علی حمودی بازیکن استقلال گفته بود برای انتقالش به آلمان با بازیکنانی مثل مهدوی کیا مشورت خواهد کرد. کاپیتان پرسپولیس در این باره گفت: حمودی تا الان تماسی با من نداشته است.

مهدوی کیا درباره احتمال بازگشت علی کریمی به پرسپولیس هم گفت: ما کارهایی که ممکن بود را انجام دادیم و صحبت‌های لازم برای بازگشت کریمی صورت گرفته است. امیدواریم پس از بازی با کره علی بتواند به پرسپولیس باز گردد ، چرا که همه ما دوست داریم این بازیکن بزرگ را در کنار خود داشته باشیم. علی همیشه در بازی‌های حساس خوب بازی می‌کند و امیدوارم که در بازی با کره جنوبی هم عملکرد خوبی داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)