خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در مسیر پیروزی قرار گرفته است. اگر مشکلات ناشی از تعطیلات مکرر لیگ مانع نشود، در پایان نیم فصل اول به بالای جدول بر می گردیم.

مهدی مهدوی کیا گفت: تغییر رویه پرسپولیس از چند هفته قبل شروع شد. بازی با آلومینیوم را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. برابر سایپا هم باید می بردیم که نشد و مقابل راه آهن هواداران بعد از مدت ها، بازی خوبی دیدند که نتیجه خوبی هم رقم خورد.

وی درباره اینکه در بازی با راه آهن علاوه بر دو گل به ثمر رسیده، اکثر حملات روی حرکات و ارسال های او به دست آمد، تصریح کرد: ما روی ضربات ایستگاهی خیلی کار کرده‌ایم. روی این ضربات خیلی تمرین می‌کنیم. البته حملات ما فقط به ضربات کاشته محدود نمی‌شود. در جریان بازی هم حملات مختلفی انجام شد اما طبیعی است که از میانگین قدی بالایی که داریم استفاده کنیم. در کارهای دفاعی هم بسیار موفق بوده‌ایم و مهاجمان خیلی خوبی داریم. با ادامه این شرایط آینده خوبی پیش روی پرسپولیس قرار دارد.

کاپیتان پرسپولیس خاطر نشان کرد: در حال حاضر هماهنگی خوبی در تیم بوجود آمده است، از سوی دیگر با کسب پیروزی، شرایط روحی و روانی هم بسیار خوب شده است و همه اینها نویدبخش روزهای خوبی برای پرسپولیس است.

مهدوی کیا در پایان درباره مسائل مربوط به سکوها افزود: پرسپولیس متعلق به هواداران است. هواداران باید از آن مراقبت کنند و به همین دلیل از آنها می‌خواهیم که در طول 90 دقیقه کمک کنند تا همه تیم با انگیزه و تمرکز خوبی در زمین حاضر باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)