خبرگزاری پرسپولیس : مهدی مهدوی کیا در این گفت و گو بخشی از خاطرات شنیدنی دوران فوتبالش را بازگو می کند.

*وقتی بچه بودم، در محل مان با بچه ها فوتبال بازی می کردیم. با برادرهایم و بچه محل ها بازی می کردیم. من درون دروازه می ایستادم.

*به خاطر اینکه من به بازی برسم و بتوانم درون دروازه بایستم، برادرم اجازه نمی داد بازی شروع شود تا اینکه من از مدرسه برگردم و به جمع شان ملحق شوم.

*در بازی با استرالیا هواداری که برای پاره کردن تور ما به زمین پرید، باعث شد وقفه در بازی ایجاد شود و همین مسئله در کم شدن عطش استرالیایی ها تاثیرگذار بود. واقعا روحیه ای که احمدرضا به ما داد و تلاشی که بچه ها کردند باعث شد آن بازی تاریخی را ببریم.

*قبل از بازی معروف رم پیش از جام جهانی، ایوویچ به ما گفت شما اصلا به نتیجه بازی کاری نداشته باشید. ما در کمپ رم تمرین می کردیم و روز قبل از مسابقه هم بدنسازی کرده بودیم. همان موقع رمی ها ما را دیدند و گفتند مگر فردا بازی نداریم؟ بعد در مسابقه آن اتفاقات افتاد و باختیم. یادم هست روز بعد از بازی، ایوویچ در لابی از ما داشت خداحافظی می کرد، اشک در چشم هایش جمع شده بود. او از نظر بدنی تحول خوبی در تیم ما آماده کرده بود. در یکسال 20 بازی انجام داده بودیم و با آمادگی زیادی به جام جهانی رفتیم.

*گلی که به آمریکا زدم خیلی خاطره انگیز است. هیچوقت از یادم نمی رود. اگر توجه کرده باشید وقتی گل را می زنم، داد می زنم. نمی دانم از چی اعصابم خرد بود.

*بعد از بازی آمریکا در رختکن خیلی شلوغ بود. من با دست روی کمد رختکن می زدم و یکی از دوستانی که اصلا تصور نمی کردیم چنین کاری کند، وسط رختکن رقصید. واقعا به یاد ماندنی بود.

*وقتی برادرم را می خواستیم خاک کنیم، پدرم روی دست من افتاد و گفت دیگر برگرد ایران. اینهمه بازی کردن در اروپا بس است. می خواستم همان موقع برگردم ولی نشد اما 6 ماه بعد توانستیم بیایم ولی لیست پرسپولیس پر بود و به استیل آذین رفتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)