مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: درجلسه ای که شب گذشته با آقای عابدینی داشتم تمام مشکلات خودت را با او مطرح کردم و طی یکی دو روز پیش رو درباره آینده فوتبالم تصمیم خواهم گرفت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس مهدی مهدوی کیا بامداد سه شنبه افزود : طی سال هایی که فوتبال بازی کردم چه زمانی که در پرسپولیس بودم و چه زمانی که در بوخوم ، هامبورگ و حتی فرانکفورت نیمکت نشین بودم همیشه رابطه ام با تماشاگران خوب بوده و من را تشویق می کردند.

 

وی ادامه داد: در رشت هم شرایط خوب بود و جا داره تشکر کنم از کسانی که تیم داماش و بازیکنان را تشویق می کردند اما در بازی با نفت تهران اتفاقی افتاد که حرمت بین من و تماشاگران شکسته شد و اتفاقاتی افتاد که باعث شد فکر کنم دیگر نمی توانم اینجا بمانم و صدای اعتراضی که شنیدم باعث شد احساس کنم ماندن من در رشت به صلاح نیست. هرکسی برای شخصیت خود ارزش قائل است و من دوست ندارم جایی فوتبال بازی کنم که تماشاچی های تیم از بازی من خوششان نمی آید. من ترجیح می دهم خاطره خوشی که در نیم فصل اول با هواداران داماش داشتم در ذهن ها باقی بماند.

 

مهدوی کیا افزود: من این تیم را دوست داشتم و با تمام وجود در خدمت داماش بودم. آقای عابدینی ابتدای این فصل به من قول داده بودند با توجه به اینکه از خانواده ام دور بودم مرخصی های بیشتری به من بدهند اما با این وجود من در تمام تمرینات تیم شرکت کردم و این مسئله را می توانید از آقای قاسم پور جویا شوید. ما در این فصل بهترین نتایج تیم های رشت در لیگ برتر را گرفتیم و رتبه ششم را کسب کردیم اما وقتی دیدم تیم گل می خورد و مشکل از جای دیگری است و به من اعتراض می کنند به برخی مسائل پی می برم.

 

وی با رد این ادعا که پیشنهاد پرسپولیس باعث اعلام نارضایی وی از وضعیت رشت شده است تاکید کرد: این تصمیم هیچ ربطی به پیشنهاد پرسپولیس نداشت چرا که من بعد از بازی با نفت تمام وسایلم را جمع کردم و به تهران آمدم و باشگاه پرسپولیس تازه امروز(دوشنبه) با من تماس گرفته است.

 

وی درباره مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس گفت: من صبح امروز با آقای رویانیان صحبت کردم و به ایشان گفتم قرار است با آقای عابدینی صحبت کنم و تکلیفم روشن شود و هنوز معلوم نیست که به فوتبالم ادامه بدهم یا نه. پس از اینکه تصمیم گرفتم بازی خواهم کرد یا نه پاسخ مسئولان پرسپولیس را خواهم داد.

 

مهدوی کیا در پایان گفت: من قبلا هم گفته ام موقعی می خواهم از فوتبال خداحافظی کنم که هنوز توان بازی کردن داشته باشم همان طور که از تیم ملی نیز در سن 32 سالگی کناره گیری کردم و دوست دارم خاطره خوبی از خودم به جا بگذارم اما متاسفانه در حال حاضر با وجود اینکه شرایط بدنی مناسبی دارم ذهنیت منفی نسبت به بازی من به وجود آمده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)