مرجع خبری پرسپولیس : مهدی مهدوی کیا در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: نمی توان ادعا کرد با یک پیروزی همه مشکلات پرسپولیس حل شده است.

 

به نقل از خبرورزشی؛ مهدی مهدوی کیا در خصوص پیروزی داماش مقابل راه آهن گفت: با توجه به شرایطی که در جدول رده بندی داشتیم این سه امتیاز برای ما اهمیت زیادی داشت که خوشبختانه به آن رسیدیم.

مهدوی کیا در خصوص تاثیر قاسمپور در این پیروزی گفت: قاسمپور تازه به داماش آمده و در این مدت فقط روی مسائل روحی و روانی تمرکز داشت، هیچ مربی نمی تواند در دو روز معجزه کنده.

 

 

مهدوی کیا در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی در شیراز گفت: بعد از شکست مقابل استقلال ، پرسپولیس به این 3 امتیاز نیاز داشت اما نمی توان گفت با این پیروزی همه مشکلات این تیم حل شده و پرسپولیس از بحران خارج شده است.

 

مهدوی کیا در خصوص اینکه باید به حمید استیلی فرصت داد یا خیر گفت: فکر می کنم به من ارتباطی ندارد که به حمید استیلی فرصت داده شود یا خیر و در این مورد صحبت خاصی ندارم.

 

مهدوی کیا در خصوص هیئت مدیره جدید پرسپولیس، گفت: به هر حال این تغییرات انجام شد و باید تکلیف هیأت مدیره باشگاه روشن می‌شد و چه خوب شد که هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس مشخص شد و به اعتقاد من در هفته‌های آینده وضعیت پرسپولیس بهتر خواهد شد چون باخت دربی را فراموش کرده‌اند و بازی سختی که در شیراز داشتند را بردند و در هفته‌های بعد وضعیت بهتری خواهند داشت. این پیروزی برای پرسپولیس خیلی مهم بود و در هفته‌های آینده راحت‌تر کار خواهند کرد.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پرسپولیس می تواند در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد، گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس  است. تیم کم‌کم بحران را پشت سر می‌گذارد و به بالای جدول نزدیک می‌شود. پرسپولیس همیشه مدعی بوده و امسال هم مدعی است هر چند فصل را بد شروع کرد اما مهم  این است که لیگ را خوب تمام کند. مطمئن هستم که هر چند فصل را بد شروع کرده‌اند اما مدعی قهرمانی هستند و لیگ را خوب تمام می‌کنند.

 

مهدوی کیا در پایان با اشاره به حضور علی پروین در هیئت مدیره پرسپولیس گفت: آقای پروین سالها در پرسپولیس بوده و چیز عجیبی اتفاق نیفتاده است. الان هم برگشته و با هیأت مدیره جدید روز به روز شرایط بهتر می‌شود. آقای پروین تجربیاتش را در اختیار بازیکنان می‌گذارد تا تیم نتیجه بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)