مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه فکر می‌کنند با آمدن من همه مشکلات حل می‌شود اما من هم فقط یک بازیکن هستم.

 

مهدی مهدوی کیا در گفت و گو با برنامه جوان ایرانی سلام رادیو جوان درباره بازگشتش به پرسپولیس گفت: از اینکه بعد از 13 سال دوری از تیم محبوب دوران کودکی ام و بعد از نامهربانی هایی که با من انجام شد توانستم به این تیم برگردم.

 

بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم در نیم فصل دوم بتوانم شرایط کنونی پرسپولیس را بهبود بخشم و کم کاری های گذشته را جبران کنم. تیم نام بزرگی دارد و من با پتانسیلی که از تیم سراغ دارم اگر شرایط روحی و روانی مطلوب شود حتما نتایج خوبی را خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: مصطفی دنیزلی مربی شناخته شده و با تجربه ای است و کارنامه خوبی هم دارد و من امیدوارم با رهبری این مربی با تجربه تیم از این شرایط بیرون بیاید و بتوانیم در این نیم فصل نتایج قابل قبولی را کسب کنیم. اکنون تیم از حذفی کنار رفته و و در لیگ هم فاصله زیادی با صدر جدول داریم اما در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. هدف اصلی پرسپولیس لیگ قهرمانان است. در آنجا بازی های زیادی داریم و امیدوارم در بازی های خوبی که در آنجا انجام می دهیم شرایط نیم فصل پیش را جبران کنیم باید ببینیم هفته به هفته چه اتفاقی می افتد، باید تا جایی که می توانیم خود را در جدول بالا بکشیم.

مهدوی کیا اظهار داشت: همه فکر می کنند با آمدن من همه مشکلات حل می شود اما من هم فقط یک بازیکن هستم و فقط امیدوارم وظایفی را که در تیم به من محول می شود با کمک بقیه بچه ها به نحو احسن انجام دهم.

وی در رابطه با بازوبند کاپیتانی هم گفت: ‌من دوست داشتم پیراهنی را بپوشم که تاکنون نپوشیده بودم به همین خاطر پیراهن شماره 19 را می پوشم و بازوبند کاپیتانی را هم قبول نمی کنم چون فکر می کنم خوش یمن نیست و بهتر است علی کریمی کاپیتان باشد و من به عنوان یک بازیکن به تیم کمک کنم.

زننده بهترین گل آسیا درباره ادامه همکاری اش با پرسپولیس گفت: من فوتبال را از پایه شروع کرده ام و پله پله بالا آمده ام و دوست دارم اگر قرار است مربی گری را تجربه کنم برای رده های سنی جوانان باشد من باید مدارج مربی گری را در آلمان طی کنم و به نظرم این یک اتفاق بسیار خوب است.

مهدوی کیا گفت: موفقیت تیم بستگی به حمایت هواداران میلیونی تیم دارد و امیدوارم آنان شرایطی را ایجاد کنند که تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط قابل قبولی قرار بگیرد در این صورت است که هواداران هم می توانند همان پرسپولیسی را که انتظار داشتند ببینند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)