مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه دوست دارد فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد،گفت: هیچ اختلافی با دایی ندارم و اگر وی هم بماند می‌خواهم فصل آینده در پرسپولیس بازی کنم و تا پایان فوتبالم در این تیم بمانم.

 

مهدی مهدوی کیا در حاشیه دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: دوست دارم ادامه فوتبالم را در پرسپولیس بازی کنم هنوز مذاکره‌ای با من نشده ولی می خواهم تا پایان دوران بازیگری در این تیم به میدان بروم.

 

وی در مورد بحث اختلافش با دایی که مانع حضورش در پرسپولیس شد اظهار داشت: اختلافی بین من و دایی وجود ندارد و من با کسی مشکلی ندارم اما اگر ایشان هم بماند حاضرم به پرسپولیس بیایم تا نشان دهم هیچ مشکلی وجود ندارد.

کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین ادامه داد: متاسفانه بازی های این فصل پرسپولیس را ندیده ام اما امیدواریم این تیم در جام حذفی بتواند نتایجی که در لیگ گرفته است را با قهرمانی جبران کند.

 

 

وی در مورد وضعیت استیل آذین هم گفت: استیل آذین در لیگ یک ادامه می دهد اما من به هیچ وجه دوست ندارم در لیگ یک بازی کنم و از این تیم جدا خواهم شد.

 

مهدوی کیا در مورد تفاوت بین فوتبال ایران و آلمان گفت: از همه نظر متفاوت است چه از لحاظ امکانات، زمین چمن و مسائل دیگر و چه از لحاظ سرعت بازی و نوع عملکرد تیم ها تفاوت های زیادی وجود دارد البته من هنوز با فوتبال آلمان در ارتباطم و خیلی ها هستند که به سایتم مراجعه می کنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)