مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد شدید از رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، گفت: برای کسب هر 3 امتیاز به مصاف سپاهان می رویم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مهدی مهدوی کیا روز چهارشنبه پیش از سفر سرخپوشان به اصفهان گفت: در تمرینات 2 روز اخیر پرسپولیس شرکت کردم و اگر دنیزلی صلاح بداند با تمام توان برای موفقیت پرسپولیس مقابل سپاهان بازی می کنم.

 

 

مهدوی کیا با اشاره به محرومان و مصدومان پرتعداد پرسپولیس گفت: سپاهان برای حفظ صدرنشینی به میدان خواهد آمد اما با وجود تمام مشکلات موجود ما پرسپولیس هستیم و مطمئن باشید برای کسب هر 3 امتیاز بازی می کنیم.

 

 

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر کسر 2 امتیاز به خاطر اتفاقات بازی با داماش، اظهار داشت: اتفاقات نظیر آنچه در بازی با داماش رخ داد برای اولین بار در فوتبال ما نبود، در بسیاری از ورزشگاه های ایران اتفاقات مشابه و یا بسیار تاسف آورتر رخ می دهد اما واضح است که این آراء فقط برای پرسپولیس صادر خواهد شد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه بازی را 2-1 واگذار کرده بودیم نتیجه 3-0 به سود داماش به اندازه حکم کسر امتیاز عجیب نبود ، اما نمی دانم چرا حکمی که برای پرسپولیس صادر شد برای اتفاقات سایر ورزشگاه ها مصداق ندارد؟

 

کیا با اشاره به قضاوت ضعیف محمود رفیعی و گل آفساید داماش گیلان گفت: صحنه اخراج محمد نصرتی کاملا اشتباه بود چرا که بازیکن حریف علی عسگری را به شکل واضح سرنگون کرد و در مورد اخراج مازیار زارع هم داور می توانست تصمیم بهتری بگیرد.

 

کاپیتان سابق تیم ملی ایران ادامه داد: در آلمان برای تیم هایی که قادر به پرداخت بدهی ها یا هزینه های خود نباشند حکم کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر صادر می شود اما در هیچ کجای دنیا ندیدم به خاطر اهانت تماشاگران چنین حکمی صادر شود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)