خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان پرسپولیس گفت: دوست داشتم هواداران در این بازی حضور داشتند ، شايد اگر آنها در ورزشگاه حضور داشتند بازي بهتري را مي‌ديديم.

مهدي مهدوي‌کيا پس از برتري يک بر صفر پرسپوليس مقابل آلومينيوم هرمزگان گفت: بازی خوبی بود و بازیکنان ما نیز در این بازی خوب کارکردند، در این بازی از توانستیم از راه های مختلف نفوذ کنیم و موقعيت‌هاي صددرصد گل زيادي داشتيم و شايد همين فشارهاي رواني باعث شد نتوانيم بيشتر گلزني کنيم، اميدوارم روند پيروزي های ما ادامه دار باشد.

وی در مورد گلی که در این بازی زد نیز گفت: در تمرینات روی ضربات کاشته کار می کنیم و خوشحالم از اینکه توانستم با گلزنی باعث پیروزی تیمم شوم.

مهدوی کیا در مورد عدم حضور تماشاگران گفت: دوست داشتم هواداران در این بازی حضور داشتند ، شايد اگر تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند بازي بهتري را مي‌ديديم، امیدوارم در بازی های آینده با حضور هوادارانمان پیروز شویم؛ این برد باعث می شود تا در بازی های آینده با شرایط بهتری به مصاف حریفان برویم.

 کاپیتان پرسپولیس در مورد کریمی نیز گفت: کریمی دوست من است او بازیکن بزرگی است و خوشحال می شوم بار دیگر به تیم برگردد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا نتيجه آزمايشات ديدار با سپاهان مشخص شد يا خير؟ گفت: اتفاقي که در آن بازي افتاد نادر بود و فکر نمي‌کنم ديگر تکرار شود؛ ما کماکان منتظر جواب آزمایشگاه هستیم و پیگیریم بدانیم در آن بازی چه اتفاقی برای ما افتاده .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)