در فوتبال عاقبت به خیر شدم / دنیزلی شناخت خوبی از من داشت

مرجع خبری پرسپولیس : سرانجام انتظاری طولانی هواداران پرسپولیس و مهدی مهدوی کیا به پایان رسید تا این بازیکن محبوب پس از 13 سال بار دیگر پیراهن تیم سابقش را بر تن کند. کیا پس از رسیدن به آخرین آرزوی فوتبالی اش گفت و گوی مفصلی انجام داد که بخش هایی از آن را با هم می خوانیم:

 

* من در هتل آزادی با دنیزلی صحبت کردم.

 

ایشان گفت هرگز بحثی در مورد نخواستن من مطرح نبوده و از مسئولان باشگاه فرصت خواسته بود تا نقاط ضعف تیم را شناسایی کند تا نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام شود.

 

* در این 2 سال که به ایران برگشتم هواداران پرسپولیس مدام از من می پرسیدند که چه زمانی دوباره تو را در پرسپولیس خواهیم دید و دوست نداشتم این مسئله تا آخر عمر در زندگی ام مثل علامت سئوال باقی بماند.

 

* دنیزلی شناخت خوبی از فوتبال آلمان داشت و به واسطه بازیکنان ترک تبار که در بوندس لیگا بازی می کنند من را به خوبی می شناخت. او گفت در جناح راست فقط یک بازیکن داریم و به تجربه ات برای پرسپولیس احتیاج داریم.

 

* در جلسه با دنیزلی از احساساتم در مورد هواداران پرسپولیس گفتم و به ایشان اعلام کردم با تمام وجود برای کمک به این تیم آماده ام. هواداران بدانند در شرایط سختی به پرسپولیس برگشتم و قصد دارم هر چه در توان دارم برای موفقیت پرسپولیس خرج کنم.

 

* دنیزلی هیچ تضمینی برای بازی کردن به من نداد، مربی اگر به بازیکن تضمین بدهد اصلا مربی نیست! من به عنوان یک بازیکن حرفه ای وظیفه دارم بهترین تمرینات را داشته باشم تا در صورت صلاحدید کادرفنی به پرسپولیس کمک کنم.

 

* در پرسپولیس شماره 20 و 17 را پوشیدم و در تیم ملی شماره 2 ، با این حال الان که در میانه فصل قرار داریم دنبال هیچ شماره مشخصی نیستم. هواداران پرسپولیس می دانند که مهدوی کیا هیچوقت به دنبال این مسائل نبوده است، هر شماره ای که به من بدهند پوشیدن آن برایم افتخار است.

 

* بعد از گل سومی که از پرسپولیس خوردیم جوی در سکوهای ورزشگاه های گیلان علیه من ایجاد شد که برایم قابل تحمل نبود. عده ای شایعه کردند اشتباه من عمدی بود تا پرسپولیس برنده بازی باشد در حالی که بعد از بازی با پرسپولیس، شرایط داماش به کلی فرق کرد و ما تا رتبه ششم جدول بالا آمدیم که برای این باشگاه بی سابقه بود. ضمن اینکه من اشتباهم را با چند پاس گل بویژه در بازی با ماشین سازی تبریز جبران کردم.

 

* یکی از پیشکسوتان فوتبال گیلان مرا دید و گفت اینکه در ورزشگاه به شما فحاشی می شود ، نباید ناراحت نشوید. در فوتبال ایران باید به این مسائل عادت کنی. من به ایشان گفتم هرگز به این مسائل عادت نخواهم کرد و چنین جوری را تحمل نمی کنم.

 

* روزی که با داماش قرارداد بستم با عابدینی عهد کردم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دهم، شما دیدید که داماش در این فصل بهترین نتایج را گرفت اما جو مسمومی که علیه من ایجاد شد دلایل دیگری داشت.

 

* خیلی ها فکر می کنند بهترین بازی من برای پرسپولیس دربی بود که موفق به گلزنی شدم اما به نظر خودم بازی با آلیمای قزاقستان که با پیروزی 5 بر صفر ما همراه بود بهترین و خاطره انگیز ترین بازی من با پیراهن پرسپولیس بود. ما در بازی رفت سه بر صفر بازی را باخته بودیم اما در بازی برگشت با یک بازی خاطره انگیز 5 بر صفر این تیم را شکست دادیم.

 

* من می خواهم اعلام کرد هیچکس در گیلان به من فحاشی نکرد اما فوتبال آنقدر ارزش ندارد که برخی بی حرمتی ها را تحمل کنیم. بزودی در یک برنامه تلویزیونی ناگفته های جدایی ام را از داماش بیان خواهم کرد.

 

* من در 19 سالگی بازیکن ثابت پرسپولیس بودم. در تیمی که عابدزاده، محمدخانی ، بزیک ، پیوس و ، محرمی و … را داشت. از انتقالم به بوخوم و هامبورگ پول خوبی نصیب پرسپولیس شد و تا حد زیادی مشکلات مالی تیم را در آن سال ها برطرف کرد و بازیکنانی به جای ما به این تیم آمدند که نتوانستند جای نسل ما را پر کنند.

 

* اگر حضورم در پرسپولیس امکان پذیر نمی شد به هامبورگ می رفتم و در کلاس های مربیگری شرکت می کردم. نمی خواستم بجز پرسپولیس در تیم دیگری بازی کنم. من در هر جایی که بودم نهایت تلاشم را کردم و چیزهای جدیدی یاد گرفتم، به نظر خودم در فوتبال عاقبت به خیر شدم. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)