خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان پرسپولیس ظهر یکشنبه برای شرکت در مراسم روز جهانی معلول در برج میلاد تهران حضور پیدا کرد.

مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یکشنبه) برای تقدیر از حرکت نمادین ماهانا جامی و مرتضی عبدی دو معلولی که تصمیم داشتند به مناسبت روز جهانی معلول 1800 پله برج میلاد را با دست بالا روند، در این برج حضور پیدا کرد و دقایقی را درکنار این دو گذراند.
مهدوی کیا در این مراسم با تقدیر از حرکت این دو معلول با اراده گفت: «ابتدا از شما تشکر می‌کنم که من را دعوت کردید. من بیشتر به خاطر خودم به اینجا آمدم تا این عزم و اراده را از نزدیک ببینم و شاید تلنگری باشد برای خودم. شما که با داشتن معلولیت تصمیم به انجام کارهای این چنینی می گیرید، آدم‌های سالم باید بیشتر قدر خودشان را بدانند. در واقع این ما هستیم که از شما درس می‌گیریم و این روحیه شما برای من بسیار آموزنده است.»
کیا که در بازی پرسپولیس و ملوان نود و هفتمین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس انجام داد، در مورد احساس خود درآستانه صدتایی شدن در این تیم گفت: «باعث خوشحالی من است که بزودی با پرسپولیس صد تایی می شوم. پرسپولیس باشگاه بسیار بزرگی است که هواداران میلیونی دارد و این ارزش کار من را نشان می دهد. البته من اگر فوتبالم را در ایران ادامه می دادم، بسیار بیشتر از این تعداد برای پرسپولیس بازی می کردم اما به هر حال جای خوشحالی دارد که در این مدت کوتاه به این افتخار رسیدم.»
کاپیتان پرسپولیس در مورد احتمال برگزاری دیدار پرسپولیس و هامبورگ برای بازی خداحافظی اش گفت: «من خودم به برگزاری این دیدار علاقه دارم و آن را پیگیری می کنم، به هر حال من در هر دو باشگاه پرسپولیس و هامبورگ زندگی کرده ام و به هر دو تیم از ته قلب علاقه دارم. خوشحال می شوم اگر دو باشگاه برای انجام این دیدار توافق کنند.»
شماره 2 سابق تیم ملی اخیرا به عنوان محبوب ترین بازیکن سال آسیا شناخته شد و انتظار می رود بزودی عنوان محبوب ترین بازیکن سال جهان را هم از آن خود کند. مهدوی کیا در واکنش به این اتفاق گفت: «باعث افتخار من است که در سال آخر دوران فوتبالم به این عنوان برسم. از همه کسانی که در این نظرسنجی به من رای دادند تشکر می کنم، چه پرسپولیسی ها و چه غیر پرسپولیسی ها. امیدوارم روزی برای همه جبران کنم.»
مهدوی کیا در پایان در مورد مراسم اخیر برترین های آسیا و حضور علی کریمی میان سه بازیکن برتر سال گفت: «واقعا خوشحالم که در میان برترین بازیکنان آسیا نماینده داشتیم و خیلی مشتاق بودم که علی کریمی برای بار دوم انتخاب شود. در مورد انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون آسیا هم باید بگویم که خیلی ها از این انتخاب تعجب کردند، به هر حال در داخل کسی از ملاک های AFC برای این انتخاب به طور دقیق آگاهی ندارد. امیدوارم با کسب این عنوان فدراسیون فوتبال ما تلاشش را نسبت به گذشته بیشتر کند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)