مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه هنوز از سوی باشگاه پرسپولیس با وی صحبتی نشده است گفت: تا این لحظه وضعیت تیم آینده ام مشخص نیست.

 

مهدی مهدوی کیا در حاشیه دیدار روز پنجشنبه تیم های فوتبال پیشکسوتان استقلال و رسانه ورزش ضمن بیان مطلب فوق در مورد وضعیت قراردادش با تیم های لیگ برتری گفت: قراردادم با استیل آذین به پایان رسیده و با آنها تسویه کرده ام اما هنوز از سوی باشگاه پرسپولیس با من صحبتی نشده است.

 

وی در مورد اینکه تیم آینده اش کدام تیم است اظهار داشت: هنوز هیچ چیز معلوم نیست و تصمیم قطعی در مورد انتخاب تیم آینده ام نگرفته ام. یک سری مشکلاتی وجود دارد که باید بیشتر فکر کنم.

 

 

کاپیتان پیشین  تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه دوست داشتن در انتخاب تیم آینده اش مهم نیست زیرا مشکلاتی وجود دارد که نمی گذارد وی به تیم مورد علاقه اش برود افزود: من 11 سال در فوتبال آلمان و 8 سال در تیم هامبورگ بازی کرده ام و در حال حاضر هم از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی بسر می برم و فعلا به صورت اختصاصی تمرین می کنم.

 

مهدوی کیا در مورد اینکه گفته می شود بازیکنان ایرانی حاضر در تیم های اروپایی همانگونه که در تیم های باشگاه بازی می کنند در تیم ملی به میدان نمی روند و ضعیف تر بازی می کنند تاکید کرد: این صحبت هایی است که همیشه در مورد لژیونرهای ایران خصوصا آنهایی که در اروپا بازی می کنند مطرح می شود. من به جرات می گویم که چنین چیزی درست نیست زیرا تمام بازیکنان وقتی در تیم ملی بازی می کنند با غرور و افتخار به میدان می روند.

 

وی ادامه داد: فوتبال در همه جای دنیا در حال پیشرفت است  و تفاوت های بسیاری بین امکانات باشگاههای ایرانی و اروپایی وجود دارد. متاسفانه باید بگویم فوتبال ما برخلاف فوتبال جهان که سریع پیش می رود ، پیشرفت خوبی ندارد.

 

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان در مورد حضورش در دیدار رسانه ورزش و پیشکسوتان استقلال که به مناسبت چهلمین روز درگذشت ناصر حجازی برگزار شد ، گفت: من وظیفه خودم می دانستم که به نوعی با حضور در این دیدار با خانواده ناصر حجازی همدردی کنم و خیلی خوشحالم که در چنین بازی حضور یافتم و بار دیگر با پیشکسوتان استقلال دیدار کردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)