خبرگزاری پرسپولیس :  مهدی مهدوی کیا کاپیتان خوشنام پرسپولیس که با دو پاس گل مقابل راه آهن و نمایشی قابل قبول در پست غیر تخصصی یکی از بهترین های تیمش در دیدار یکشنبه شب بود در خصوص این برد می گوید:

مهمتر از هر چیز سه امتیاز این مسابقه بود که به آن دست پیدا کردیم.ما به این سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم  که با یک بازی خوب به دست آمد.

وی ادامه می دهد: گل زودهنگام خیلی به ما کمک کرد تا شروع خوبی در مسابقه داشته باشیم. ما در نیمه اول به یک گل دیگر هم رسیدیم و موفق شدیم از این دو گل به خوبی دفاع کنیم.در ضمن به غیراز این دو گل موقعیت های خوب دیگری هم داشتیم اما در نهایت موفق شدیم با یک بازی منطقی برنده شویم.

وی در خصوص دو پاس گلش می گوید:ما  از ابتدای فصل روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم و انصافا روی این ضربات برنامه داشتیم .ما روی ضربات ایستگاهی وکرنرها کار کرده ایم و حالا نتیجه اش رامی بینیم.اما مهمتر از تمام این حرف ها این بود که باید این بازی را می بردیم تا شرایط بهتری در جدول داشته باشیم چون با کسب این امتیازات تیم به آرامش می رسد و این سه امتیاز برای ما از نان شب هم واجب تربود.

کاپیتان پرسپولیس می گوید:خوشحالم که هواداران راضی به خانه برگشتند.حالا ما می توانیم با آرامش بیشتری تیم های بالای جدول را تعقیب کنیم.

مهدوی کیا می گوید:می خواهم به یک نکته اشاره کنم.به نظر من اتفاق مهم دیگری که در این بازی رخ داد این بود که ما باز هم گل نخوردیم.اگر بازی با سپاهان را فاکتور بگیرید ما در چندین بازی گل نخورده ایم که این نشان می دهد سیستم دفاعی ما خوب شده و اشکالاتش برطرف شده است.

مهدوی کیا ادامه می دهد: البته بازیکنان خط حمله ماهم زحمت زیادی می کشند. ما در خط حمله مهاجمان زیادی داریم  و رقابت شدیدی بین آنها جود دارد اما ازآنها بصورت چرخشی استفاده می شود.مطمئن باشید مهاجمان خوب ما هم در بازی های آینده تیم حتما گل می زنند.آنها فقط به یک گل احتیاج دارند تا از فشاری که روی آنهاست خلاص شوند. همه این مهاجمان بازیکنان بزرگی هستند  و حرف های زیادی برای گفتن دارند. اتفاق خوبی که در خط حمله تیم ما افتاده این است که دوندگی مهاجمان زیاد شده و هر مهاجمی  حتی اگر خودش موقعیت گل داشته باشد برای همبازی اش موقعیت می سازد  و فضاسازی می کند.

وی در خصوص عملکردش در بازی های اخیر و اینکه در سه بازی دوستانه و رسمی اخیر سه گل زده و سه پاس گل داده می گوید: اینها ماحصل زحمات تیم وتمریناتی است که انجام دادیم. در حال حاضر این مسائل زیاد مهم نیست و تنها چیزی که اهمیت دارد  این است که خوب نتیجه می گیریم.

وی در پاسخ به این سوال که حیف نیست با این آمادگی در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کنید می گوید:من فعلا روی بازی کردن تمرکز کرده ام  وبه بازی های بعدی فکر می کنم.در فوتبال هر کسی که می آید یک روز هم می رود،این قانون فوتبال است  و نمی شود تا آخر عمر بازی کرد.من تلاش می کنم کارم را به عنوان یک بازیکن درست انجام بدهم.

از مهدوی کیا در خصوص جنجال های قبل ازبازی می پرسیم که با خنده می گوید:یک صلوات بفرستید.من بازیکنم و خواهش می کنم مرا وارد این مسائل نکنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)