مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال داماش گيلان گفت كه تساوي، نتيجه عادلانه ديدار تيمش برابر پرسپوليس بود و تيمش مستحق شكست نبوده است.

 

مهدي مهدوي كيا اظهار كرد: بازي خوبي بود و هر دو تيم خوب كار كردند؛ اما شرايط جوي روي كار هر دو تيم تاثير منفي گذاشته بود و ما در روزي كه خوب بوديم، از حريف شكست خورديم.

 

وي در ادامه با بيان اينكه تساوي، نتيجه‌اي عادلانه در اين بازي بوده است، افزود: در نيمه اول بازي، از حريف خيلي بهتر بوديم؛ اما پرسپوليس در نيمه دوم كمي بهتر كار كرد. در نهايت بايد بگويم نتيجه عادلانه‌ اين بازي تساوي بود.

 

مهدي مهدوي‌كيا همچنين شرايط حال و حاضر تيمش را مطلوب توصيف و خاطر نشان كرد: بازي به بازي شرايط ما بهتر مي‌شود و سعي مي‌كنيم نگاه ويژه‌تري به بازي‌هاي آينده داشته باشيم. ديروز هم در حالي كه خوب كار كرديم، تنها در اثر اتفاقات فوتبالي از حريف شكست خورديم.

 

وي كه پيش از شروع بازي تيم‌هاي داماش و پرسپوليس با دسته گل به پيشواز حميد استيلي رفته بود،‌ در اين رابطه گفت: حميد هم‌بازي و مربي من بوده است و من پيش از شروع بازي با دسته گل به نزدش رفتم و با او خوش و بش كردم و در كل مسئله خاصي نبود.

 

بازيكن سال‌هاي نه چندان دور پرسپوليس درباره وضعيت تيم سابقش در فصل يازدهم ليگ برتر فوتبال نيز اظهار كرد: شرايط پرسپوليس در هفته‌هاي ابتدايي ليگ بد بود؛ ولي كم‌كم بهتر مي‌شود. اين تيم به ويژه با بردي كه برابر ما به دست آورد، شرايط بهتري پيدا كرد و فكر مي‌كنم پرسپوليس از بحراني كه در آن گرفتار شده است خارج مي‌شود.

 

مهدوي كيا نيز مانند بسياري از پيشكسوتان پرسپوليس، مشكل اصلي اين تيم را حاشيه‌هاي زياد دانست و اضافه كرد: تيم‌هاي بزرگ، هميشه حاشيه زيادي دارند كه روي عملكردشان تاثير منفي مي‌گذارد؛ اما به هر حال پرسپوليس از اين وضعيت خارج خواهد شد.

 

كاپيتان تيم فوتبال داماش در پايان درباره رخدادهاي پس از بازي داماش و پرسپوليس كه به درگيري چند بازيكن دو تيم منجر شد، گفت: من كاملا در جريان اين مسئله قرار نگرفتم؛ اما در مجموع اين رخدادها براي فوتبال ما خوشايند نيست. برخورد بازيكنان، آن هم پس از پايان بازي اصلا خوب نيست. به هر حال وقتي يك بازي تمام مي‌شود بايد همه چيز را به فراموشي سپرد؛ چرا كه برد و باخت جزئي از فوتبال است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)