پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیسی ها نباید امیدشان را از دست بدهند چون بازی برگشتی هم وجود دارد.

مهدی مهدوی کیا در رابطه با شکست پرسپولیس مقابل النصر عربستان اظهار داشت: متاسفانه من بازی دیشب را به دلیل مشغله ای که داشتم، ندیدم و بنابراین نمی توانم درباره آن اظهارنظر کنم. الان نمی توانم بگویم که پرسپولیس مستحق باخت بود یا نه اما می توانم بگویم که با این یک باخت کار برای پرسپولیس تمام نشده است.

وی ادامه داد: البته قبل از این نیز طرز فکری به وجود آمده بود که پرسپولیس با 2 بردی که به دست آورده از گروهش صعود کرده اما دیدیم که اینطور هم نیست و رقابت در سطح آسیا خیلی سخت تر است. شاید این باخت به پرسپولیس کمک کند که در بازیهای بعدی نتیجه بهتری بگیرد.

کاپیتان سابق پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: پرسپولیسی ها نباید امیدشان را از دست بدهند چون بازی برگشتی هم وجود دارد و در تهران می تواند شرایط سختی را برای النصر رقم بزند. این تیم 6 امتیاز دارد و همچنان صدرنشین این گروه است. فکر می کنم پرسپولیس شانس زیادی برای صعود از گروهش داشته باشد.

مهدوی کیا در پایان گفت: برای پرسپولیس هم در لیگ و هم آسیا آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که در ادامه نتایج بهتری بگیرد. من هم به عنوان یک پرسپولیسی هر کمکی از دستم بربیاید، حاضر انجام دهم. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)