در هر سه دربی که بودم پیروز شدیم

مرجع خبری پرسپولیس : استقلال از نظر روحی شرایط بهترین دارد اما پرسپولیس هم قهرمان دو دوره اخیر جام حذفی بوده و در بازی های حذفی تیم متفاوتی نسبت به لیگ خواهد بود.

 

مهدی مهدوی کیا معتقد است قهرمانی دو دوره اخیر جام حذفی کفه ترازو را به سمت پیروزی سرخپوشان در دربی هفتاد و سوم سنگین تر کرده است. گفت و گو با بازیکن سابق پرسپولیس را با هم می خوانیم:

* آقای مهدوی کیا در مورد دربی روز جمعه بین استقلال و پرسپولیس چه نظری دارید؟

_ همه دربی ها مهم هستند و برای هواداران و بازیکنان دو تیم حساسیت خاصی دارند اما دربی هایی که در جام حذفی برگزار می شود شرایط متفاوتی دارد.

 

* شما از دربی هایی که مقابل استقلال تجربه کردید چه خاطراتی دارید؟

_ من در سه دربی حضور داشتم و اتفاقا در هر سه مسابقه پیروز شدیم و به قول دوستانم هیچوقت دربی بباز نبودم.

 

* فکر می کنی پرسپولیس با شرایطی که دارد قادر به شکست دادن استقلال هست؟

_ تا جایی که من بازی ها را دنبال کردم پرسپولیس در جام حذفی نسبت به مسابقات لیگ تیم متفاوتی بوده و اللخصوص مقابل ذوب آهن در اصفهان بازی خوبی را ارائه کردند و نتیجه خوبی گرفتند.

 

* شما فکر می کنید شرایط کدام تیم برای پیروزی در دربی بهتر است؟

_ استقلال با شرایطی که در جدول لیگ دارد و نفرات اسم و رسم دارش شرایط بهتری دارد اما پرسپولیس هم قهرمان دو دوره اخیر جام حذفی بوده و دفاع از این عنوان می تواند کفه ترازو را به سود پرسپولیس سنگین تر کند. من امیدوارم پرسپولیس روز جمعه بتواند استقلال را شکست دهد.

 

* فکر می کنید بازی روز جمعه پر گل باشد؟

_ اتفاقا من مخالف نظر شما هستم و معتقدم هر دو تیم محتاط بازی می کنند چون می دانند کوچکترین اشتباه مساوی با کنار رفتن از جام حذفی و احتمالا از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود از همین جهت به نظر می رسد باید در انتظار یک بازی کم گل باشیم.

 

منبع: خبرورزشی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)