گلهایی که به چین زدم را باور نمی کردم

مرجع خبری پرسپولیس : سایت فیفا روز گذشته در یک گزارش جالب توجه به بررسی گلهای زیبایی که با شوت های از راه دور به ثمر رسیده پرداخت.

 

نکته قابل توجه این بود که دو گل مهدی مهدوی کیا مقابل چین در رقابت های مقدماتی جام جهانی 1998 در کنار گل های بازیکنان مطرحی چون دیه گو مارادونا، زیدان، دیوید بکهام و ریوالدو قرار گرفت.

مهدی مهدوی کیا در مورد این موضوع حرف هایش را اینگونه آغاز می کند: «من هم از طریق رسانه ها و شبکه های تلویزیونی فهمیدم که سایت فیفا در مورد دو گلی که به چین زدم مطلب نوشته و این موضوع برایم مهم و خوشحال کننده است. در این مطلب گلهای بازیکنان مطرح فوتبال بررسی شده و من هم خوشحالم که در کنار چند بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال قرار گرفته ام.»

مهدوی کیا در مورد دیدار به یادماندنی با چین ادامه می دهد:

«هیچ وقت آن زمان را فراموش نمی کنم که واقعا در یکی از بهترین دوران فوتبالی خودم قرار داشتم. یادم می آید در آن زمان به عنوان پیستون راست بازی می کردم و مدام در حال رفت و برگشت بودم. راستش را بخواهید هیچ وقت آن دو گلی که زدم را فراموش نمی کنم و واقعا آن دو گل که از راه دور به ثمر رسید برایم باورکردنی نبود.»

مهدوی کیا در مورد شرایط فعلی استیل آذین که خیلی ها این تیم را یکی از کاندیداهای اصلی سقوط می داند تاکید می کند: «تیم ما واقعا شرایط حساسی دارد و متاسفانه سال بدی را پشت سر گذاشته. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که امیدوارم در این شش بازی حداکثر امتیاز را بگیریم و سقوط نکنیم.»

او در پایان حرف هایش در مورد دیدار دربی و باخت تیم سابقش به استقلال می گوید: «شکست پرسپولیس برای من ناراحت کننده بود. فکر می کنم این تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت ولی در گل زنی بدشانسی آورد. به نظر من پرسپولیس مقابل استقلال تمام کننده نداشت.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)