مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان با اشاره به وضعیت خوب و رو به رشد تیم پرسپولیس گفت: کارمان بعد از پیروزی مقابل شاهین تازه شروع شده و باید هواداران از ما حمایت بیشتری کنند.

 

مهدی مهدوی‌کیا پس از تمرین روز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: با تمرینات شادابی که آقای دنیزلی برای تیم در نظر گرفته است برای بازی با شهرداری آماده می‌شویم تا بتوانیم در این دیدار نتیجه خوبی را کسب کنیم.

 

وی ادامه داد: پیروزی برابر شاهین با چهار گل شروع خوبی با دنیزلی در آزادی بود اما کارمان تازه شروع شده و هواداران برای موفقیت بیشتر باید از ما حمایت کنند.

 

کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان اضافه کرد: قطعا با این پیروزی روحیه تیم بهتر خواهد شد و وقتی شرایط روحی بازیکنان بهبود پیدا کند، وضعیت‌مان بهتر خواهد شد و برای ارائه بازی‌های خوب آماده‌تر می‌شویم.

 

مهدوی کیا در مورد اینکه آیا حاضر است باز هم بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو ببندد، خاطر نشان کرد: قبلا گفته‌ام علاقه‌ای ندارم دیگر بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندم. من آمده‌ام به پرسپولیس کمک کنم و کاپیتان پرسپولیس علی کریمی است.

 

وی در مورد اینکه گفته می شود کاپیتانی برایش خوش یمن نیست، تصریح کرد: خرافاتی نیستم اما احساس خوبی نسبت به بستن بازوبند ندارم. امیدوارم دیگران هم احساس من را درک کنند.

 

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا بار دیگر پتالتی خواهد زد، گفت: مربی تیم تصمیم می‌گیرد چه کسی پنالتی بزند و من هم تابع نظر سرمربی هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)